Se min smukke Emilie :) <3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Maalene

MissChrista skriver:

hehe, ja.. det er en skøn og rørende tekst, som især os mødre er hel tosset med hehe..

Ja, den går lige ind i hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Trine89

Maalene skriver:

Uhh ja, det må jeg lige snakke med manden om

Kunne da være super hyggeligt altså... Hehe...

Men vi giver kun 300 om hver måned for 2 månedsbilleder, så det synes jeg ikke er så slemt - men det løber selvfølgelig op i løbet af et år

Hold da op det var billigt..  

Men er ret sikker på at min kæreste med glæde ville komme og tage nogle billeder. hvis ikke mdr. billeder så bare nogle hygge billeder.. Han er ikke altid sååå vild med det der opstillet noget.. 

men knipser gerne løs når børn bare løber rundt og leger (men det kan lille Emilie jo ikke endnu) Men kan tager også tit billeder når Caia og jeg bare ligger på gulvet og lege. og bare fanger de gode øjeblikke.. hehe.. 

Anmeld

16. november 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hold da op det var billigt..  

Men er ret sikker på at min kæreste med glæde ville komme og tage nogle billeder. hvis ikke mdr. billeder så bare nogle hygge billeder.. Han er ikke altid sååå vild med det der opstillet noget.. 

men knipser gerne løs når børn bare løber rundt og leger (men det kan lille Emilie jo ikke endnu) Men kan tager også tit billeder når Caia og jeg bare ligger på gulvet og lege. og bare fanger de gode øjeblikke.. hehe.. 

Ja, det er nemlig rigtig billigt

Synes også de bedste billeder er dem, der ikke er opstillede... Det er ihvertfald nogle kanon gode billeder du lægger op på FB

Det lyder bare skønt altså - tager lige en snak med manden

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det er nemlig rigtig billigt

Synes også de bedste billeder er dem, der ikke er opstillede... Det er ihvertfald nogle kanon gode billeder du lægger op på FB

Det lyder bare skønt altså - tager lige en snak med manden

Taaak det er også helt vildt såååå mange billeder man får taget af sit lille guld  

Anmeld

16. november 2011

Hougaard92

nuuuurh, hvor er hun bare fin

kanon billeder !

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Så har vi fået de første månedsbilleder af Emilie fra hun var 9 dage gammel - synes de er blevet SÅ fine

Hvor er de bare super gode!

Anmeld

16. november 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde - hvor er du sød

Det kan du lige tro det gør, hun er så nem - det er helt vildt

Håber også at I har det rigtig godt og at jeres dejlige Frej stortrives

Iih det er da rigtig dejligt at høre og dejligt hun er så nem!! Det er Frej godt nok også, han gør ikke meget væsen af sig og sover allerede en 5-6 timer i streg om natten..

Jeg synes jeg ser så mange indlæg om de dersens tigerspring, og bliver somme tider helt bekymret for om min basse nu også er helt normal, for jeg synes da ikke tigeren har været på besøg hos os.. (7-9-13 og banke under bordet)

Anmeld

29. november 2011

Maalene

JuliaHougaard92 skriver:

nuuuurh, hvor er hun bare fin

kanon billeder !

Tusind mange tak

Anmeld

29. november 2011

Maalene

anetteb skriver:

Hvor er de bare super gode!

Ihh, tusind tak

Anmeld

29. november 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Iih det er da rigtig dejligt at høre og dejligt hun er så nem!! Det er Frej godt nok også, han gør ikke meget væsen af sig og sover allerede en 5-6 timer i streg om natten..

Jeg synes jeg ser så mange indlæg om de dersens tigerspring, og bliver somme tider helt bekymret for om min basse nu også er helt normal, for jeg synes da ikke tigeren har været på besøg hos os.. (7-9-13 og banke under bordet)

Undskyld det sene svar - har slet ikke lige været herinde længe

Dejligt at høre, at Frej også bare er en super nem lille baby - det er altså luksus med sådan nogle små nemme størrelser

Emilie tager gerne en 9-10 timer i streg om natten = MEGET LYKKELIG OG UDHVILET MOR

Skønt, at I heller ikke har haft besøg af de famøse "tigre" - hvad har vi dog gjort for at fortjene sådan nogle skønne unger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.