Puha, sikke en dag - men endelig færdig med værelserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Anastazia

Maja_4000 skriver:

Må man spørge hvorfor ?

Synes heller ikke det lignede møbler jeg havde set herhjemme .. De har MEGET bedre udvalg derovre :/ Hehe

Min mand er fra USA og det var meningen vi skulle forsætte med at bo i Spanien men så fik han tilbudt et rigtig godt job i en af hans fars venners firma som slet ikke var til at sige nej til 

Ja helt sikkert - endnu en god grund til at flytte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Maja_4000

Anastazia skriver:

Min mand er fra USA og det var meningen vi skulle forsætte med at bo i Spanien men så fik han tilbudt et rigtig godt job i en af hans fars venners firma som slet ikke var til at sige nej til 

Ja helt sikkert - endnu en god grund til at flytte 

Hvis jeg kunne få hele familien med , ville jeg sgu gerne flytte Men tror det bliver lidt svært at overtale f.eks. min oldemor (;

Anmeld

9. november 2011

Maalene

Hooooold da op - de er virkelig flotte, I må have nogle EKSTREMT glade børn nu

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg kunne få hele familien med , ville jeg sgu gerne flytte Men tror det bliver lidt svært at overtale f.eks. min oldemor (;

Ja, jeg ville også gerne have haft min familie med men min mormor på 84 var ikke intereseret, min mor kan godt lokkes - men ikke så længe mormor lever, forståeligt nok 

Men vi har fået hende overtalt til at flyve over til Jul 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Maalene skriver:

Hooooold da op - de er virkelig flotte, I må have nogle EKSTREMT glade børn nu

Bradley er slet ikke til at styre han løber bare nærmest skrigende rundt og råber "McQueen!" 

Anmeld

9. november 2011

Maalene

Anastazia skriver:

Bradley er slet ikke til at styre han løber bare nærmest skrigende rundt og råber "McQueen!" 

Haha - forstår jeg virkelig godt - hans værelse er da også bare gennemført fedt - enhver drengs drøm

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Maalene skriver:

Haha - forstår jeg virkelig godt - hans værelse er da også bare gennemført fedt - enhver drengs drøm

Ja det er det i hvert fald, men ville super gerne have haft den McQueen seng de har i Toys'r'us, den var bare ikke til at finde herovre så måtte "nøjes" med den anden 

Anmeld

9. november 2011

Maalene

Anastazia skriver:

Ja det er det i hvert fald, men ville super gerne have haft den McQueen seng de har i Toys'r'us, den var bare ikke til at finde herovre så måtte "nøjes" med den anden 

Den er da også bare RIGTIG fin Men kender godt det med, at der tit er noget man hellere vil have

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Maalene skriver:

Den er da også bare RIGTIG fin Men kender godt det med, at der tit er noget man hellere vil have

Det er lidt et problem engang i mellem.. 

Uha, nu kan jeg også snart komme igang med et baby værelse... håber jeg, i hvert fald hvis jeg kan få det bekræftet hos lægen  

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Maalene skriver:

Det er lidt et problem engang i mellem.. 

Uha, nu kan jeg også snart komme igang med et baby værelse... håber jeg, i hvert fald hvis jeg kan få det bekræftet hos lægen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.