5 ugers tigerspring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Tror vores lille datter er ramt af 5 ugers tigerspring. Hun er meget mere vågen, opmærksom og aktiv og er utrolig svær til at få til at sove. Før kunne hun sove 4 timer i streg. Nu er det kun 1½ time og ellers små powernaps i løbet af dagen. Lige så snart hun er faldet i søvn i mine arme og jeg så lægger hende ned i liften går der 5 min. og hun vågner og græder. Dette kan ske op til flere gange. Hun er generelt også mere pylret og grædende og har ikke megen vågentid hvor hun ikke græder. I dag er det 3 dag hun er sådan.

Hvor lang tid varee jeres spring? Og har I nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Aagaard

Omsorgsgiver skriver:

Hej!

Tror vores lille datter er ramt af 5 ugers tigerspring. Hun er meget mere vågen, opmærksom og aktiv og er utrolig svær til at få til at sove. Før kunne hun sove 4 timer i streg. Nu er det kun 1½ time og ellers små powernaps i løbet af dagen. Lige så snart hun er faldet i søvn i mine arme og jeg så lægger hende ned i liften går der 5 min. og hun vågner og græder. Dette kan ske op til flere gange. Hun er generelt også mere pylret og grædende og har ikke megen vågentid hvor hun ikke græder. I dag er det 3 dag hun er sådan.

Hvor lang tid varee jeres spring? Og har I nogle gode råd?

Vi havde en kort periode hvor lige præcis det du beskriver skete, vi fandt ud af at det hjalp vores datter at sove i barnevognen udenfor. Så vågnede hun ikke så ofte og sov fastere. tit gik vi en tur for at få hende til at falde i søvn.

Ellers har vi været glade for vores strækvikle lige siden vi købte den for omkring 2½uge siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.