Træne i firtness world i nyborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg går og er trist over min krop, og vil bare gerne smide en masse kg .Jeg er kommet op på MANGE kg, efter og i min fødsel.Jeg har før spille håndbold, trænet 2 gange ugentlig og kamp i weekenderne.Men nu handler mit liv kun om alle andre og aldrig mig selv, hver gang jeg prøvet at tage mig sammen til at smide en masse kg går jeg i stå for overskudet er der ikke.Det med at købe crosstrainer og andre maskiner hjem så det er nemmer , HAR jeg gjort , men at komme igang med dem er ikke sket endnu og det er 2år siden. Så derfor tænker jeeg at komme igang med at træne, melde sig ind i fitness og bare tage ud , selv, og det med der ingen undskyldning er for man ikke træner, ligesom når man er hjemme og kan finde en masse for. Ikke at træne.Nogen der kender fitness World i Nyborg og kan anbefale det ?Er det et godt sted at komme hvis man vil slanke sig eller er det pumpede folk som er bag dørerne derinde.Mit mål er at smide 10kg, små mål af gangenLige nu siger vægten 122.kgHar været ved læge og tjekke det hele og ingen fare der endnu, men det kan komme når som helst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.