Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg synes ikke at have erfaret meltons sidder stramt til. nærmere det modsatte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har skindfutter fra Bundgård. Der er en lynlås foran til at lukke med. De falder ikke af og er ikke stramme. Plus der er en lille smule "bund" i dem så de er lidt mere affjedrende.
De er SUPER gode og vi har været meget glade for dem.
De er som som dem her: http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/bisgaard-hj-sko-9977p.html
De går bare ikke så højt op på benene. Richards fra Bundgård slutter af under anklen, som en sko, ikke en støvle. Plus Richards er petroleumsblå
Jeg kan varmt anbefale skindfutterne fra And & Sø De er bløde og lækre og der er mulighed for at få broderet navn på dem
And og Søe! De er FANTASTISKE!!
grønbæk skriver: Hej, Jeg har købt et par Melton skindfutter med elastik efter ønske fra dagplejeren. De er super fine og en god idé, nu hvor der arbejdes på at kravle. Men elastikken er sindsyg stram!!! Andre skindfutter der kan anbefales og som er gode til at blive på fusserne?
Hej,
Jeg har købt et par Melton skindfutter med elastik efter ønske fra dagplejeren. De er super fine og en god idé, nu hvor der arbejdes på at kravle. Men elastikken er sindsyg stram!!! Andre skindfutter der kan anbefales og som er gode til at blive på fusserne?
Min mor klippede elastikken op og satte en ny en i
giv dem en ny og større elastik
De har nu fået en ny elastik og nu er alt godt igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128