bobles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Alexander&Lærke

Jeg overvejer at købe sådan et "dyr" til min datter i julegave er bare så meget i tvivl om hvad det skal være for en af dem, syntes de alle har nogle spicelle funktioner og kan bruges til noget forskellig så det er svært at vælge, har tænkt lidt på kyllingen den er sød og så ser det ud til den er god til at øve balance på. De andre kan jeg også se man kan øve noget balance på... Men hvad har i og havd er jers barn glad for at bruge af disse dyr???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

9. november 2011

DinNabo

Mette&Alexander skriver:

Jeg overvejer at købe sådan et "dyr" til min datter i julegave er bare så meget i tvivl om hvad det skal være for en af dem, syntes de alle har nogle spicelle funktioner og kan bruges til noget forskellig så det er svært at vælge, har tænkt lidt på kyllingen den er sød og så ser det ud til den er god til at øve balance på. De andre kan jeg også se man kan øve noget balance på... Men hvad har i og havd er jers barn glad for at bruge af disse dyr???

Tror også at kyllingen er bedst til de helt små. Jeg købte Krokodillen og ormen til min niece på 3 år, og hun er helt vild med dem. De bliver brugt til at lege med. Hun laver fx forhindringsbaner osv. Men hun bruger også ormen til at sidde på, når hun ser fjernsyn.

Anmeld

9. november 2011

Maja88

altså mine favoritter er:

krokodillen: øve sig i at gå op.. og til sidst hoppe ned

elefanten: kan kravles over, men vendes den om kan mor og far gynge en fra side til side og derved styrke ens balanc. kan også bare bruges som skammel

og kyllingen: ja kan øves balance med

Anmeld

9. november 2011

Alexander&Lærke

DinNabo skriver:

Tror også at kyllingen er bedst til de helt små. Jeg købte Krokodillen og ormen til min niece på 3 år, og hun er helt vild med dem. De bliver brugt til at lege med. Hun laver fx forhindringsbaner osv. Men hun bruger også ormen til at sidde på, når hun ser fjernsyn.

Ormen kender jeg vist ikke, den må jeg lige prøve at google. Og ja krokodillen ja den er også fin, og super at at hvis man har flere så kan de bruges til at lavet baner med. Vi har også en dreng på 4 han ville sikkert også syntes det var sjovt at hoppe fra dyr til dyr...

Anmeld

9. november 2011

Alexander&Lærke

Maja88 skriver:

altså mine favoritter er:

krokodillen: øve sig i at gå op.. og til sidst hoppe ned

elefanten: kan kravles over, men vendes den om kan mor og far gynge en fra side til side og derved styrke ens balanc. kan også bare bruges som skammel

og kyllingen: ja kan øves balance med

OH ja det var smart at elefanden kan bruges til gynge på, jeg så den lige ved en bekendt i går hun fartalte at hendes søn på 3 var begyndt at stå på benene af den og holde balancen og brugte den også til som tunnel til hans togbane, smart....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.