Piger! Jeg står i et dilemma…
Min kæreste og jeg har siden april 2009 prøvet på at blive gravide.. Vi har ventet, testet, blevet undersøgt etc. etc. Nu er vi endelig gået i gang med behandling, og i næste uge skal jeg insemineres. Hurra!.. Hvis vi er heldige, kan vi derfor måske stå med et barn (eller to) i armene til august/september 2012!
I mellemtiden begyndte jeg med en uddannelse. Den er jeg færdig med d. 30 juni 2012. Min arbejdsplads ved ikke at vi prøver på at blive gravide. Jeg har ikke ment de behøvede at vide noget når jeg er under uddannelse. Men… nu kommer jeg nok til at skulle bruge nogle dage i næste uge til scanning etc., og hvem ved hvor mange forsøg vi skal bruge… Det kan jo være jeg skal bruge rigtig mange dage på fertilitetsklinikken… Og.. Jeg vil rigtig gerne blive på min arbejdsplads når jeg er udlært… Min chef har endnu ikke kunne garantere om der er en ledig plads når jeg er færdig… Det jeg ved er at han ansætte en vikar, til det næste halve år, fordi der er en ledig plads nu…
Nu er mit spørgsmål så.. Skal jeg sige hvad vi er i gang med…?.. Eller skal jeg vente til jeg er blevet gravid..?
Anmeld