Hjælp mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Piger! Jeg står i et dilemma…

Min kæreste og jeg har siden april 2009 prøvet på at blive gravide.. Vi har ventet, testet, blevet undersøgt etc. etc. Nu er vi endelig gået i gang med behandling, og i næste uge skal jeg insemineres. Hurra!.. Hvis vi er heldige, kan vi derfor måske stå med et barn (eller to) i armene til august/september 2012!

I mellemtiden begyndte jeg med en uddannelse. Den er jeg færdig med d. 30 juni 2012. Min arbejdsplads ved ikke at vi prøver på at blive gravide. Jeg har ikke ment de behøvede at vide noget når jeg er under uddannelse. Men… nu kommer jeg nok til at skulle bruge nogle dage i næste uge til scanning etc., og hvem ved hvor mange forsøg vi skal bruge… Det kan jo være jeg skal bruge rigtig mange dage på fertilitetsklinikken… Og.. Jeg vil rigtig gerne blive på min arbejdsplads når jeg er udlært… Min chef har endnu ikke kunne garantere om der er en ledig plads når jeg er færdig… Det jeg ved er at han ansætte en vikar, til det næste halve år, fordi der er en ledig plads nu…

Nu er mit spørgsmål så.. Skal jeg sige hvad vi er i gang med…?.. Eller skal jeg vente til jeg er blevet gravid..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Kris89

Synes klart du skal holde tæt... du er på ingen måde berretiget til at fortælle noget.

står selv lidt i samme situation, min praktik slutter på tirsdag og håber selvfølgelig han så vil beholde mig efterfølgene, men forhåbentlig står jeg med de to streger i løbet af et par dage...

selvom i er i behandling (undskyld) kan der jo stadig gå lang tid før det lykkedes, hvorfor miste et job og gøre ventetiden meget værre fori du har fortalt det?

og forresten, alt held med det

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Synes klart du skal holde tæt... du er på ingen måde berretiget til at fortælle noget.

står selv lidt i samme situation, min praktik slutter på tirsdag og håber selvfølgelig han så vil beholde mig efterfølgene, men forhåbentlig står jeg med de to streger i løbet af et par dage...

selvom i er i behandling (undskyld) kan der jo stadig gå lang tid før det lykkedes, hvorfor miste et job og gøre ventetiden meget værre fori du har fortalt det?

og forresten, alt held med det

Tak =) Og held og lykke til dig også!

Føler bare jeg skal komme med mange hvide løgne, alt efter hvor mange gange jeg skal hen på klinikken.. hm..

Og er det uetisk overfor chefen?... Fortæller ham det selvfølgelig så snart jeg er gravid...

Vil nok også mest holde tæt med det...

Anmeld

9. november 2011

Kris89

Anonym skriver:

Tak =) Og held og lykke til dig også!

Føler bare jeg skal komme med mange hvide løgne, alt efter hvor mange gange jeg skal hen på klinikken.. hm..

Og er det uetisk overfor chefen?... Fortæller ham det selvfølgelig så snart jeg er gravid...

Vil nok også mest holde tæt med det...

så lidt og tak

Du har vel ikke "ret" til at fortælle hvorfor du holder fri fra arbejde. har du ikke noget afspadsering, eller en fridag eller lign, som du kan udnytte?

Anmeld

9. november 2011

Putomanen

Jge har valgt ikke at sige noget til min arbejdsplads om, at vi er startet i behandling. Vi har lige haft nedskæringer på jobbet, og man ved aldrig, om det kunne blive årsagen til, at jeg blev fyret.

Jeg vil anbefale dig at holde tæt så vidt som muligt, men vigtigst af alt skal du mærke efter hvad din mavefornemmelse siger dig. Du ved bedst, hvad du bedst kan leve med

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jge har valgt ikke at sige noget til min arbejdsplads om, at vi er startet i behandling. Vi har lige haft nedskæringer på jobbet, og man ved aldrig, om det kunne blive årsagen til, at jeg blev fyret.

Jeg vil anbefale dig at holde tæt så vidt som muligt, men vigtigst af alt skal du mærke efter hvad din mavefornemmelse siger dig. Du ved bedst, hvad du bedst kan leve med

Tror også det er det jeg ender med... 

Men sommetider får jeg dårlig samvittighed =(

Anmeld

9. november 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Tror også det er det jeg ender med... 

Men sommetider får jeg dårlig samvittighed =(

Ja, jeg synes også at det har været svært at finde på undskyldninger, jeg har i hvertfald skulle meget til læge. Men vi er også nødt til at tænke på os selv, ligesom firmaerne også tænker på sig selv. Det er sku surt at blive fyret og skulle finde et nyt job midt i behandlinger eller graviditet.

Jeg håber, at du finder en løsning, som du blliver tilfreds med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.