Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg gik hjem efter 1 time på job igår havde hovedpine ondt over det hele frøs ondt i halsen og forkølet... og idag er jeg mega svimmel og hvergang jeg har spist får jeg mega kvalme jeg har lige spist en sandwich med kylling fordi jeg var mega sulten og nu ligger jeg virkelig og anstrenger mig for at det ikke kommer op igen... har ikke kastet op i mange år --- undskyld mit pive indlæg jeg har det bare skidt... og savner allerede at være på arb men må heller vente til feberen og alt det andet er bedre... godt kærestem nusser om mig hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort til dig - og god bedring ! Håber du får det godt meget snart, så du kan komme på arbejde .
Det dejligt når ens mand vil hygge lidt om en
JuliaHougaard92 skriver: Stort til dig - og god bedring ! Håber du får det godt meget snart, så du kan komme på arbejde . Det dejligt når ens mand vil hygge lidt om en
Mange tak ja det er skønt. han gik hele vejen ned i byen efter en sandwich fordi det var det eneste jeg havde lyst til... men det er møg kedeligt at ligge her der er intet i tvet
debbie19 skriver: Mange tak ja det er skønt. han gik hele vejen ned i byen efter en sandwich fordi det var det eneste jeg havde lyst til... men det er møg kedeligt at ligge her der er intet i tvet
kender det godt, det er super kedeligt at lægge på sofaen og så der ingenting er i fjernsynet. Kommer du fra Viborg?
JuliaHougaard92 skriver: kender det godt, det er super kedeligt at lægge på sofaen og så der ingenting er i fjernsynet. Kommer du fra Viborg?
vi har den store tv pakke ....nej kommer fra thy
debbie19 skriver: vi har den store tv pakke ....nej kommer fra thy
haha, mærkeligt at der så ikke kommer noget der bare er lidt spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128