pyha jeg har det virkelig skidt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

debbie19

jeg gik hjem efter 1 time på job igår havde hovedpine ondt over det hele frøs ondt i halsen og forkølet... og idag er jeg mega svimmel og hvergang jeg har spist får jeg mega kvalme jeg har lige spist en sandwich med kylling fordi jeg var mega sulten og nu ligger jeg virkelig og anstrenger mig for at det ikke kommer op igen... har ikke kastet op i mange år --- undskyld mit pive indlæg jeg har det bare skidt... og savner allerede at være på arb men må heller vente til feberen og alt det andet er bedre... godt kærestem nusser om mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Hougaard92

Stort til dig - og god bedring ! Håber du får det godt meget snart, så du kan komme på arbejde .

Det dejligt når ens mand vil hygge lidt om en

Anmeld

9. november 2011

debbie19

JuliaHougaard92 skriver:

Stort til dig - og god bedring ! Håber du får det godt meget snart, så du kan komme på arbejde .

Det dejligt når ens mand vil hygge lidt om en

Mange tak  ja det er skønt. han gik hele vejen ned i byen efter en sandwich fordi det var det eneste jeg havde lyst til... men det er møg kedeligt at ligge her der er intet i tvet

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

debbie19 skriver:

Mange tak  ja det er skønt. han gik hele vejen ned i byen efter en sandwich fordi det var det eneste jeg havde lyst til... men det er møg kedeligt at ligge her der er intet i tvet

kender det godt, det er super kedeligt at lægge på sofaen og så der ingenting er i fjernsynet. Kommer du fra Viborg?

Anmeld

9. november 2011

debbie19

JuliaHougaard92 skriver:

kender det godt, det er super kedeligt at lægge på sofaen og så der ingenting er i fjernsynet. Kommer du fra Viborg?

vi har  den store tv pakke ....nej kommer fra thy

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

debbie19 skriver:

vi har  den store tv pakke ....nej kommer fra thy

haha, mærkeligt at der så ikke kommer noget der bare er lidt spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.