Til alle sælgere af brugt babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

TAK!

Jeg elsker at købe brugt tøj!!! Da vi fik vores datter var jeg total hys og ville kun købe nyt, så fandt jeg ud af hvor lidt de små bruger det og min mand overtalte os til at købe brugt. 

Jeg har en gang haft en rigtig dårlig handle og tabte ca. 600kr på en sæk tøj der var hullet og muggent, dette brokkede jeg mig meget om (også herinde). Men nu syntes jeg lige at jeg vil sende en masse god karma ud

til alle dem der sælger deres gode babytøj til folk, og endda billigt fordi de mest af alt gerne vil hjælpe andre, tusind tak! I skal vide at det virkelig gør glæde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Bshizzle

... Syntes osse det er super med folk der sælger ud af deres brugte Baby-stuff..
Meget af det er jo sindsygt billigt.. osse selvom det er rigtig gode mærker iblandt..

Jeg har selv en god plan om at sælge ud når min bette Nicolai er færdig med hans tøj..
- Hvorfor lade det ligge i et skab i en kasse i alle de år, når der er folk der ude som lige så godt kunne blive glad for det..

Men når det er sagt.. så er jeg virkelig osse blevet skuffet over nogle handler jeg har lavet på nettet af tøj...
Nok var der en god beskrivelse og personen bag sagde tøjet var i top.. - MEN... ..... man kan ikke altid stole på dette.. har både oplevet huller, pletter og såmen mangel på nogle af delene!.

Anmeld

9. november 2011

Nina Amelia

9. november 2011

132319

Jeg køber også nærmest kun brugt tøj til mine unger, især den mindste

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

det er nemlig dejligt..

det er billigt, 

oftest i rigtig god stand

man kan få nogle af de lidt dyre mærker til lidt billigere penge. 

man skåner miljøet,

og man hjælper fattige kvinder (mig)med at få råd til at købe noget andet tøj i de rigtige størrelser.. 

får bare ikke solgt en skid mere... øv.

Anmeld

9. november 2011

Mumto3

Jeg er også rigtig glad for både salg og køb af brugt børnetøj. Der har været et par smuttere ind imellem  som f.eks. regntøj der var fyldt med huller!!!

Men jegkøber mest via trendsales, og så har jeg bare ladet handlen gå tilbage...,det koster lidt i porto, men hvor der handles der spilles, og det er jo heller ikke alt tøj jeg køber fra nyt af, der bare er 'et godt køb'! Så der skal være plads til smuttere ind i mellem.

Jeg håber ikke at jeg selv skuffer når jeg sælger, og det er den fede ting ved Trendsales, at man bliver vurderet og så ved man at folk er glade for at handle hos en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.