VNB skriver:
1000 tak søde
og ja han blir jo skønnere og skønnere... selvom jeg hele tiden siger til Mogens: "ej skat, nu kan han da ikke blive dejligere hva?" hihihihi 
STORT tillykke med Lilje!!!!
havde i en god fødselsdag?
Vi har lige sent inbydelser ud idag til Viktors 1 års fødselsdags fest! weeee hvor jeg glæder mig! 

Ja det er fuldstændig uforståeligt hvor hurtigt det første år her er gået... jeg kan slet ikke følge med...!
det er fantastisk hvor meget der er sket, og hvor stor forskel der er på børnene nu iforhold til da de var helt nyfødte!!!
jeg synes det er en helt vildt skøn alder Viktor har lige nu (øhhmf ja det har jeg så sagt hver eneste måned...
) men det er da vildt sjovt at se hvordan han går rundt nu med sin lille gå vogn og når han sidder med ved bordet og spiser mere eller mindre selv!
Han kan desuden sige: Hej, hov, ja, der, ej, mam, papa, mama og en masse andre ting som vi altid helt kan tyde endnu.. hihi 
De kan vidst kun blive skønnere og skønnere
Jo, vi havde en fantastisk aften med nærmeste familie, som så talte 19 mennesker
Hihi, og Lilje fik sin egen lagkage at smaske lidt i
Der sker bare så meget med deres udvikling hele tiden. Lilje er ikke tryk endnu med en gåvogn, så vi farer stadig rundt i lejligheden med hende i hænderne
Dejlig motion. Spiser med ved bordet, åhh ja, det er så lækkert at side ved bordet sammen som en rigtig lille familie, og Lilje nyder også bare at få lov
Og ordene, det er så skønt når de begynder at snakke. Lilje vinker kun når vi siger hej eller mojn.... Men så siger hun DAAAAAK (taaaaaaak) og det. Sidste nye er at når vi går over fodgængerfælter her i byen og jeg ikke lige kan vinke til de billister som er flinke at stoppe for os, så spørger jeg Lilje om hun ikke vil vinke til dem, hvor efter der kommer en lille buttet arm op og vinker på livet løs. Billisterne bliver så glade når hun sidder der og vinker til dem. Og så snakker hun i telefon, ja, hun er vel kvinde