Gåstol - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.714 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer og herre.

Jeg har fået en gåstol i gave af familien. så jeg ville høre hvor gammel skal de være får de kan bruge den? din søn er 6 mdr. Må jeg høre jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Sabina92

Min søn har brugt sin fra han var 6mdr. Han er 8mdr. nu og bruger den ikke særlig meget længere (: Men den er god, så barnet selv kan gå rundt og følge mig mens mor rydder op, gør rent osv.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Min søn har brugt sin fra han var 6mdr. Han er 8mdr. nu og bruger den ikke særlig meget længere (: Men den er god, så barnet selv kan gå rundt og følge mig mens mor rydder op, gør rent osv.

Okay.. der nogen der siger de bliver hjulbent af komme i fortidliget.. men er det bare en myte?

Anmeld

9. november 2011

VNB

vores dreng brugte sin fra han var 5 mdr til han var 9 mdr ca. nu er han næsten 11 mdr, og gider absolut ikke "sidde" i den mere.. han vil hellere selv gå omkring med gå-vogn eller lign. 

men det var en god stol. Jeg brugte den dog ikke så meget... mest hvis jeg lige skulle have 5 min hvor der skulle være styr på hvor han var  

jeg havde ham tit til at sidde i den når jeg selv skulle i bad. så var han med ude på badeværelset i den og det synes han altid var mega sjovt  

jeg mener at nogle sundhedsplejerske fraråder dem... men det gør nogle jo også med bumbo stolen, skråstolen osv (haha og vi har haft alle tingene... ) men vores søn har altså ikke taget skade! Alt skal jo bare bruges med omtanke... mener at drengebørn max på siddei dem 15-20 min af gangen af hensyn til deres testikler. 

Anmeld

9. november 2011

VNB

Anonym skriver:

Okay.. der nogen der siger de bliver hjulbent af komme i fortidliget.. men er det bare en myte?

jeg tror sku at det er en myte... ellers skal de dælme godt nok sidde meget i den! ... 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

vores dreng brugte sin fra han var 5 mdr til han var 9 mdr ca. nu er han næsten 11 mdr, og gider absolut ikke "sidde" i den mere.. han vil hellere selv gå omkring med gå-vogn eller lign. 

men det var en god stol. Jeg brugte den dog ikke så meget... mest hvis jeg lige skulle have 5 min hvor der skulle være styr på hvor han var  

jeg havde ham tit til at sidde i den når jeg selv skulle i bad. så var han med ude på badeværelset i den og det synes han altid var mega sjovt  

jeg mener at nogle sundhedsplejerske fraråder dem... men det gør nogle jo også med bumbo stolen, skråstolen osv (haha og vi har haft alle tingene... ) men vores søn har altså ikke taget skade! Alt skal jo bare bruges med omtanke... mener at drengebørn max på siddei dem 15-20 min af gangen af hensyn til deres testikler. 

Okay mange tak.. så jeg kan godt prøve se om han ville side i den.

Anmeld

9. november 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Alle babyer er næsten hjulbenet (: Man ja tror bare det er en myte..

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

Vores sp er MEGET imod dem .. Så vi har ikke brugt sådan en

Hun sagde at GROFT sagt så er de til handikappede børn .. Altså børn som ikke KAN lære at komme rundt selv .. 

Dog har vi haft skråstol , bumbo osv. som hun heller ikke anbefaler

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vores sp er MEGET imod dem .. Så vi har ikke brugt sådan en

Hun sagde at GROFT sagt så er de til handikappede børn .. Altså børn som ikke KAN lære at komme rundt selv .. 

Dog har vi haft skråstol , bumbo osv. som hun heller ikke anbefaler

nemlige sådan er vores SP nemlige også. men jeg kender mange der har brugt gåstol men det mange år tilbage så skulle bare vide om det var en dårlig ting.

Anmeld

9. november 2011

henh01

Jeg har hørt at de kan få skæve hofter af at sidde i sådan en gå stol, det samme gælder hoppegyngen..

Vi brugte dog vores meget begrænset fra han var 6 mdr. Det var i nødtilfælde - når min kæreste ikke kunne nå hjem fra job og den store skulle have aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.