Hjælp, hvad skal vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Sidder her og er forskrækket og har lige haft min mand i telefonen helt i chok!!!  Han er idag kørt på scooter på arbejde, og han kommer til et kryds på cykelstien hvor der er ok til dem på cykelstien og køre over mens det er rød  for bilerne, så han køre selvfølgelig, og ud kommer en pige der går over fodgængerovergang fordi der er grønt for hende også, min mand gør hvad han kan for og undvige, men rammer hende, han lander på vejen pga undvigelsen, pigen pigen rejser sig og går og kalder ham idiot, min kæreste står så tilbage og kigger sig lidt rundt og rejser sig, men hun er jo smuttet og han skal på arbejde, så han køre videre...
Nu står han så i chok på arbejdet og ved hverken fra eller til, han er forskrækket over det der er sket, og ved ikke hvad han skal gøre??? Han er bange for at han bliver tænkt som flugtbilist, at politiet står der pludselig, men ja som han siger, han kunne ikke nå og dele oplysninger eller noget fordi hun smuttede????  

Hvad nu?? det kan da ikke være hans skyld???

hjælp piger kom med nogle trøstende ord til os han har det så skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sidder her og er forskrækket og har lige haft min mand i telefonen helt i chok!!!  Han er idag kørt på scooter på arbejde, og han kommer til et kryds på cykelstien hvor der er ok til dem på cykelstien og køre over mens det er rød  for bilerne, så han køre selvfølgelig, og ud kommer en pige der går over fodgængerovergang fordi der er grønt for hende også, min mand gør hvad han kan for og undvige, men rammer hende, han lander på vejen pga undvigelsen, pigen pigen rejser sig og går og kalder ham idiot, min kæreste står så tilbage og kigger sig lidt rundt og rejser sig, men hun er jo smuttet og han skal på arbejde, så han køre videre...
Nu står han så i chok på arbejdet og ved hverken fra eller til, han er forskrækket over det der er sket, og ved ikke hvad han skal gøre??? Han er bange for at han bliver tænkt som flugtbilist, at politiet står der pludselig, men ja som han siger, han kunne ikke nå og dele oplysninger eller noget fordi hun smuttede????  

Hvad nu?? det kan da ikke være hans skyld???

hjælp piger kom med nogle trøstende ord til os han har det så skidt

ingen?

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

ingen?

Der er ikke så meget i kan gøre tror jeg andet end selv at ringe til politiet og meddele dem om det hvis nu hun selv melder det. Er der nummerplade på knallerteren?

Anmeld

9. november 2011

wamse

Kan godt forstå at han/i er rystede 

Jeg ville ringe til politiet og forklare dem situationen, og så har de hans navn, hvis det bliver til noget.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Der er ikke så meget i kan gøre tror jeg andet end selv at ringe til politiet og meddele dem om det hvis nu hun selv melder det. Er der nummerplade på knallerteren?

nej da det er en gammel model der ikke skal have det lovpligtigt på

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

nej da det er en gammel model der ikke skal have det lovpligtigt på

Det er det samme som min så.. Jamen så har hun alligevel ikke nogle oplysninges om ham og det vil derfor være umuligt at finde ham

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det er det samme som min så.. Jamen så har hun alligevel ikke nogle oplysninges om ham og det vil derfor være umuligt at finde ham

ok så vi skal ikke gøre noget og jeg kan godt fortælle ham, han ikke kan gøre mere end det han har gjort???

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

ok så vi skal ikke gøre noget og jeg kan godt fortælle ham, han ikke kan gøre mere end det han har gjort???

I kunne altid ringe til politiet og sige hvad der er sket i tilfælde hun selv ringer og beklager sig. Men hvis i ikke ringer selv så kan de ikke finde frem til ham alligevel. Så det er op til jer . Jeg havde ikke ringet i dette tilfælde.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

I kunne altid ringe til politiet og sige hvad der er sket i tilfælde hun selv ringer og beklager sig. Men hvis i ikke ringer selv så kan de ikke finde frem til ham alligevel. Så det er op til jer . Jeg havde ikke ringet i dette tilfælde.

ok mange tak for svar,  han er bare så nervøs for politiet dukker op på hans arbejde og anklager ham for flugtbilist eller andet...

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

ok mange tak for svar,  han er bare så nervøs for politiet dukker op på hans arbejde og anklager ham for flugtbilist eller andet...

For at han får ro i sindet så kunne han selv lige ringe og fortælle historien. Hun aner jo heller ikke hvor selmt din mand kunne have været kommet tilskade og så er hun på en måde selv en flugt bilist. Tænk hvis han var besvimet, så ville det faktisk være ulovligt at gå fra ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.