Monica P skriver:
Igår kom Johanne hen og sove kl 20.00 og vågnede først kl 06.10 det syntes jeg altså er for lang tid uden mad, Johanne er kun 7 uger gammel og det gør mig nervøs:-(
Jeg var oppe flere gange i nat og inde og tjekke hende alt så fint ud men jeg ville være meget mere tryk hvis hun vågnede om natten så hun kunne få noget mad, jeg vil nødig vække hende men tror snart det bliver konsekvensen
Sundhedsplejersken kommer imorgen så må jeg spørge hende om råd
Monica
Sådan havde jeg det også i nat. Men min søn er to år. Han sover bare næsten aldrig igennem, så jeg var inde at se til ham mange gange i nat, for at sikre mig, at han ikke var syg eller havde andre problemer...
Nej, det er selvfølgelig noget andet, når de er så små som 7 uger. Jeg tror også, at SP'en er rette person at spørge.
Hvordan virker hun i dag? Hvis hun er helt sig selv, virker glad og fornøjet og vågen, så går det sikkert helt fint. Hvis hun virker slap, træt eller ligeglad i dag, evn sover mere end hun plejer i dag, så ville jeg lige få det kontrolleret/snakket med SP'en.
for at du er en af de heldige, som har et barn, som sover naturligt igennem fra lille af. 
Anmeld