Bliver Nervøs når hun sover så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Troldemommi

Igår kom Johanne hen og sove kl 20.00 og vågnede først kl 06.10 det syntes jeg altså er for lang tid uden mad, Johanne er kun 7 uger gammel og det gør mig nervøs:-(

Jeg var oppe flere gange i nat og inde og tjekke hende alt så fint ud men jeg ville være meget mere tryk hvis hun vågnede om natten så hun kunne få noget mad, jeg vil nødig vække hende men tror snart det bliver konsekvensen

Sundhedsplejersken kommer imorgen så må jeg spørge hende om råd

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

pvejsen

Mine 2 store sov 10-11 timer hver nat - aalrede fra den første nat, så det kunne måske tænkes, at din datter bare ikke er sulten om natten ?

Anmeld

9. november 2011

Happiness

Monica P skriver:

Igår kom Johanne hen og sove kl 20.00 og vågnede først kl 06.10 det syntes jeg altså er for lang tid uden mad, Johanne er kun 7 uger gammel og det gør mig nervøs:-(

Jeg var oppe flere gange i nat og inde og tjekke hende alt så fint ud men jeg ville være meget mere tryk hvis hun vågnede om natten så hun kunne få noget mad, jeg vil nødig vække hende men tror snart det bliver konsekvensen

Monica

Hvis hun tager det på hun skal, så synes jeg bare du skal lade hende sove. Og prøve at NYDE det

Lukas er "FØRST" begyndt at sove igennem for nogle uger siden, og han er 3,5 måned.

Anmeld

9. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

NYD DET - det kan hurtigt vende igen

Anmeld

9. november 2011

Ciss

Monica P skriver:

Monica

Sådan havde jeg det også i nat. Men min søn er to år. Han sover bare næsten aldrig igennem, så jeg var inde at se til ham mange gange i nat, for at sikre mig, at han ikke var syg eller havde andre problemer...

Nej, det er selvfølgelig noget andet, når de er så små som 7 uger. Jeg tror også, at SP'en er rette person at spørge.

Hvordan virker hun i dag? Hvis hun er helt sig selv, virker glad og fornøjet og vågen, så går det sikkert helt fint. Hvis hun virker slap, træt eller ligeglad i dag, evn sover mere end hun plejer i dag, så ville jeg lige få det kontrolleret/snakket med SP'en.

for at du er en af de heldige, som har et barn, som sover naturligt igennem fra lille af.

Anmeld

9. november 2011

Troldemommi

Ciss skriver:

Sådan havde jeg det også i nat. Men min søn er to år. Han sover bare næsten aldrig igennem, så jeg var inde at se til ham mange gange i nat, for at sikre mig, at han ikke var syg eller havde andre problemer...

Nej, det er selvfølgelig noget andet, når de er så små som 7 uger. Jeg tror også, at SP'en er rette person at spørge.

Hvordan virker hun i dag? Hvis hun er helt sig selv, virker glad og fornøjet og vågen, så går det sikkert helt fint. Hvis hun virker slap, træt eller ligeglad i dag, evn sover mere end hun plejer i dag, så ville jeg lige få det kontrolleret/snakket med SP'en.

for at du er en af de heldige, som har et barn, som sover naturligt igennem fra lille af.

Hun er helt sig selv idag, jeg syntes den eneste ændring idag er at hun spiste mere til morgenmad end hun plejer, var lige henne og lave en flaske mere da den første ikke var nok :-)

Men jeg vil nu alligevel spørge sundhedsplejersken for en sikkerheds skyld

Jeg syntes bare at ti timers søvn i et stræk er helt vildt når hun er så lille

Monica

Anmeld

9. november 2011

netdaddy

Vores den store, Luka, sov også igennem fra han var ca. 6-7 uger og han trivedes med det, og vores SP sagde at da endelig bare skulle lade ham sove så længe han tog på i vægt og ellers var glad og tilpas.

Til gengæld er den lille, Oliver, som nu er over et år stadig ikke begyndt at sove igennem. Vi er inde ved ham mindst én gang om natten og nogle gange 3-4 gange om natten. Og det er altså hårdt.
Han trives godt og tager fint på og er i det hele taget en glad og rask dreng, men sove igennem vil han altså ikke....endnu da.

Så nyd da endelig at du/I kan få jeres nattesøvn....vi savner den i hvert fald hjemme hos os...

Anmeld

9. november 2011

JacobsMoar

NYD DET !!!

Hvis hun tager på som hun skal, så SOV SOV SOV

Anmeld

9. november 2011

Ansemusen

Monica P skriver:

Monica

NYYYYYYYYYD det!!!!!!!!!!!!!!! Det er da fantastisk

Og sundhedsplejersken holder jo øje med at hun tager på som hun skal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.