Han grinteee!!!..han grinteee!!! ..han grinteee!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Azooo

Yeeeah ville lige dele min glæde med jeer .. Min søn grinte for første gang idag med lyd på hvor der kom hahaha .. Blev så så så så glad at jeg ikk vidste hvad jeg sku gøre af ham så overvældig glad jeg blev .. Yehuuuu yehuuuuuu min lille guldklump .. GODNAAAT TIL JEEEEER TØSSSEEER ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

morethanperfect

Heza2410 skriver:

Yeeeah ville lige dele min glæde med jeer .. Min søn grinte for første gang idag med lyd på hvor der kom hahaha .. Blev så så så så glad at jeg ikk vidste hvad jeg sku gøre af ham så overvældig glad jeg blev .. Yehuuuu yehuuuuuu min lille guldklump .. GODNAAAT TIL JEEEEER TØSSSEEER ..

Orr Husker godt det første grin .. Der begyndte jeg at græde 

Anmeld

8. november 2011

MelikkazMoar

Heza2410 skriver:

ja grinet kan du huske længe..

jeg husker Melikka's første grin, det var mens hun sov .. hun lå med brystet i munden, og begyndte at grine sådan rigtig varmt så hun helt tabte brystet.. og jeg var helt paf og jeg havde ingen at sige det til lige der.. så forstår godt du har lyst at dele det med alle.. det er fantastisk

Anmeld

9. november 2011

Azooo

morethanperfect skriver:

Orr Husker godt det første grin .. Der begyndte jeg at græde 

det er squ så sødt det grin man bliver jo helt varmt i hjertet af glæde ..

Anmeld

9. november 2011

Azooo

MelikkazMoar skriver:

ja grinet kan du huske længe..

jeg husker Melikka's første grin, det var mens hun sov .. hun lå med brystet i munden, og begyndte at grine sådan rigtig varmt så hun helt tabte brystet.. og jeg var helt paf og jeg havde ingen at sige det til lige der.. så forstår godt du har lyst at dele det med alle.. det er fantastisk

Haha ja præcis , min svigermor var tilstede så sagde hun "pas på du ikk kommer til bide ham en " hahah nej nej roliig som du siger man får lyst til dele det med enhver en ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.