Kan i anbefale en institution i Valby/omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Ka+Ma=Be

Godaften alle sammen 

Jeg står i det dilemma, at vi indenfor de næste to måneder, skal have skrevet Benjamin op til enten vuggestue eller dagpleje.

Så jeg ville høre jer, om i kan anbefale nogen i Valby området? Og evt. skrive hvorfor i valgte som i gjorde?

Vi er meget i tvivl, om han skal i vuggestue eller dagpleje. Umiddelbart synes jeg, at der er lige mange fordele og ulemper ved begge dele. Jeg kender lidt til Valby vuggestue, som jeg egentlig godt kan lide - jeg synes bare den er så STOR! 

Håber der er nogle der kan hjælpe med lidt gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

PsychedeliC

Jeg er næsten lige flyttet til Valby fra Amager men jeg har dog valgt at lade min søn blive på islandsbrygge da vi er meget glad for hans vuggestue ..

Men håber der er nogle der kan hjælpe dig

Anmeld

8. november 2011

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Jeg er næsten lige flyttet til Valby fra Amager men jeg har dog valgt at lade min søn blive på islandsbrygge da vi er meget glad for hans vuggestue ..

Men håber der er nogle der kan hjælpe dig

Bliver det ikke besværligt for dig? Eller er det ok?

Vi talte nemlig også om at søge lidt bredere, da min kæreste arbejder på amager.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Katte87 skriver:

Bliver det ikke besværligt for dig? Eller er det ok?

Vi talte nemlig også om at søge lidt bredere, da min kæreste arbejder på amager.

Nej, det er faktisk okay, det tager ca en halv time på cykel, men det kan godt gøres på 20 min . Jeg cykler bare. Nu er min cykel godt nok lige blevet stjålet men jeg køber muligvis en af min ven og min søns far har en ven som arbejder i en cykel forretning som har hjulpet med et barnesæde.

Anmeld

8. november 2011

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Nej, det er faktisk okay, det tager ca en halv time på cykel, men det kan godt gøres på 20 min . Jeg cykler bare. Nu er min cykel godt nok lige blevet stjålet men jeg køber muligvis en af min ven og min søns far har en ven som arbejder i en cykel forretning som har hjulpet med et barnesæde.

Nej ok, det kunne være meget værre!  

Ihh, det er en svær beslutning!

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Katte87 skriver:

Nej ok, det kunne være meget værre!  

Ihh, det er en svær beslutning!

Men ellers så tag ud og besøg nogle steder og få en rundvisning .. det gjorde vi men der var lang ventetid og så fik vi en som vi hverken havde skrevet på listen eller havde kigget på men vi er  meget glade for den

Anmeld

8. november 2011

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Men ellers så tag ud og besøg nogle steder og få en rundvisning .. det gjorde vi men der var lang ventetid og så fik vi en som vi hverken havde skrevet på listen eller havde kigget på men vi er  meget glade for den

Ja, det havde vi også tænkt os Det er bare lige det der med at finde tid og overskud til det og så vælge nogle ud! hehe (der er jo en helveds masse institutioner, bare indenfor 500 meters radius)

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Opper lige Det kan være der er lidt flere Valbyborgere på nu!?

Anmeld

1. maj 2012

Malli

Hejsa, jeg ved godt det er længe siden du har skrevet dette indlæg, men ville høre om du havde fundet dig en institituon, og om du kunne anbefale noget fremfor andet? 

Anmeld

2. maj 2012

Ka+Ma=Be

Malli skriver:

Hejsa, jeg ved godt det er længe siden du har skrevet dette indlæg, men ville høre om du havde fundet dig en institituon, og om du kunne anbefale noget fremfor andet? 

Nej det har jeg desværre ikke  Benjamin er 8 måneder gammel og har behovsdato d. 18. juni. Vi har stadig ikke fået noget tilbudt og vi er stadig langt fra - SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.