Er det ikke mellemørebetændelse? (mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2011

PsychedeliC

Ja jeg tror at jeg har mellemørebetændelse.. 

I forgårs havde hovedpine, igår havde jeg ondt i øret og i dag klør det og er ømt og her til aften når jeg klør i det lyder det som om der er væste inde i øret lige som når man har været i bad(har ikke været i bad i dag) og min finger bliver fugtig. Jeg var ørebarn som lille.

Det skal lige siges at jeg har ligget syg i 9 dage med snottet næse, muligvis feber et par gange som er gået væk og kommet tilbage og hoste. Jeg var ørebarn som lille. 

Hvad tror i det kan være? Jeg tager hvert fald til lægen imorgen, ringer til ham i morgen tidlig og beder om en akut tid.

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nettemor

PsychedeliC skriver:

I forgårs havde hovedpine, igår havde jeg ondt i øret og i dag klør det og er ømt og her til aften når jeg klør i det lyder det som om der er væste inde i øret lige som når man har været i bad(har ikke været i bad i dag) og min finger bliver fugtig. Jeg var ørebarn som lille.

Det skal lige siges at jeg har ligget syg i 9 dage med snottet næse, muligvis feber et par gange som er gået væk og kommet tilbage og hoste. Jeg var ørebarn som lille. 

Hvad tror i det kan være? Jeg tager hvert fald til lægen imorgen, ringer til ham i morgen tidlig og beder om en akut tid.

det kunne godt lyde til at du har noget væske på øret.. og syns da helt sikkert at du skal få det tjekket som du også selv siger.. better safe than sorry..

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

nettemor skriver:

det kunne godt lyde til at du har noget væske på øret.. og syns da helt sikkert at du skal få det tjekket som du også selv siger.. better safe than sorry..

Ja netop.. 

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

PsychedeliC skriver:

Ja netop.. 

Har også lige bestilt tid så sønnen kan få tjekket ørene. Han har godt nok dræn men har taget sig lidt til øret i de sidste par dage så vil ha tjekket om alt er som det skal være..

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

nettemor skriver:

Har også lige bestilt tid så sønnen kan få tjekket ørene. Han har godt nok dræn men har taget sig lidt til øret i de sidste par dage så vil ha tjekket om alt er som det skal være..

nuur lille pus.. ja heller få tjekket de små øre for en gangskyld når han allerede har dræn 

Anmeld

8. november 2011

mariesmavse92

PsychedeliC skriver:

Jeg har haft mellemørebetændelse et par gange, og det har været VILDT smertefuldt - så hvis det ikke gør sindssygt ondt på dig, ville jeg ikke gætte på mellemørebetændelse som det første, men vi er jo alle forskellige Gå til lægen med det.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

mariesmavse92 skriver:

Jeg har haft mellemørebetændelse et par gange, og det har været VILDT smertefuldt - så hvis det ikke gør sindssygt ondt på dig, ville jeg ikke gætte på mellemørebetændelse som det første, men vi er jo alle forskellige Gå til lægen med det.

Ja altså jeg havde ondt igår hvor jeg tog 2 parmoler for at dulme smerten og her i dag er det bare ømt.. ja ringer til lægen imorgen tidlig og håber han kan give mig en dig imorgen

Anmeld

8. november 2011

jydeinden

PsychedeliC skriver:

umildbart lyder det ikke som mellemøres betændelse men mere som væske i øret, og det kan bestemt også gøre ondt ( er og forbliver ørebarn selv)

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

jydeinden skriver:

umildbart lyder det ikke som mellemøres betændelse men mere som væske i øret, og det kan bestemt også gøre ondt ( er og forbliver ørebarn selv)

Så bliver det "spændene" og se hvad lægen siger.. bare han får stoppet denne ubehag i mit øre

Anmeld

8. november 2011

jydeinden

PsychedeliC skriver:

Så bliver det "spændene" og se hvad lægen siger.. bare han får stoppet denne ubehag i mit øre

mange gange kan det klares ved at suge væsken ud af øret, eller ved at give dig nogle øredråber på stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.