Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mussen2 skriver: Jeg er vild med det første billede - synes der er så meget kærlighed og varme i det blik
Jeg er vild med det første billede - synes der er så meget kærlighed og varme i det blik
Det var det aller første billed han tog.
han lagde det der lammeskind på gulvet og sagde at hun skulle sætte sig ned på numsen...og ja så lagde hun sig ned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: De er alle super gode, men synes at billede 1 ville egne sig rigtig godt til at hænge op
De er alle super gode, men synes at billede 1 ville egne sig rigtig godt til at hænge op
Tak for det Ja tror også at det ville være fint på væggen.
forår skriver: Hej jeg kunne godt tænke mig et stort billed i stuen af min datter. Derfor har vi været til fotograf, men kan ikke vælge...vil i hælpe? hvilke billed er bedst?? Dea
Hej
jeg kunne godt tænke mig et stort billed i stuen af min datter. Derfor har vi været til fotograf, men kan ikke vælge...vil i hælpe?
hvilke billed er bedst??
Dea
Helt klart nummer 1
nettemor skriver: min mand siger 1 jeg siger 2. og hvor er det bare en rigtig charmebøf du har der.. hold da helt fast hvor er hun lækker!
min mand siger 1
jeg siger 2.
og hvor er det bare en rigtig charmebøf du har der.. hold da helt fast hvor er hun lækker!
tak for input
ja hun er en rigtig lille charmefis... en rigtig ballademager
Baby-Blue skriver: Helt klart nummer 1
tak for din mening
synes de allesammen er gode, men jeg hælder mest til nr. 3. Især fordi jeg synes 1+2 er meget "typiske", altså det man forventer. Nr. 3 er lidt mer eunik, og hun ser da bare så sød ud der.
DinNabo skriver: synes de allesammen er gode, men jeg hælder mest til nr. 3. Især fordi jeg synes 1+2 er meget "typiske", altså det man forventer. Nr. 3 er lidt mer eunik, og hun ser da bare så sød ud der.
tak for din mening.
Og jeg kan godt følge dig i det du skriver
Jeg synes at alle er gode . Men jeg stemte 3
Nr 1 eller 3. Synes hendes øjne lyser mest op på de to
Hvor er hun dejlig.
stemte 2 men er klart på 1 eller 2 lækker pige !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128