Sy maskine køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg står og overvejer om jeg skal købe mig en symaskine.. Jeg har hidtil lånt, min mors hver gang jeg skulle lave noget (Hvilket er ret ofte) og jeg kan mærke at hun godt vil ha den for sig selv igen.

Mit budget er ikke så stort men har overvejet en

Singer Fashion Mate 7256

den har:

• 70 indbyggede sømme - inkl. overlock sømme
  • Automatisk trådspænding
  • 6 x 1-trins knaphul
  • Drop in spolesystem
  • 2 StayBright? LED lys
  • Nåletråder indbygget

Den er lige i overkanten af mit budget, så skal helst ikke finde noget der er dyrer end den.

Men hvad synes i? tror i den er god? eller hvad for en maskine ville i anbefale (inde for det prisleje)?

ville ligge et link ind men det gik i vasken... man kan finde den her:

sy.dk - symaskiner - singer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

CS

Ravnholt skriver:

Jeg står og overvejer om jeg skal købe mig en symaskine.. Jeg har hidtil lånt, min mors hver gang jeg skulle lave noget (Hvilket er ret ofte) og jeg kan mærke at hun godt vil ha den for sig selv igen.

Singer Fashion Mate 7256

den har:

• 6 x 1-trins knaphul
  • Drop in spolesystem
  • 2 StayBright? LED lys
  • Nåletråder indbygget

Den er lige i overkanten af mit budget, så skal helst ikke finde noget der er dyrer end den.

Men hvad synes i? tror i den er god? eller hvad for en maskine ville i anbefale (inde for det prisleje)?

Har du tjekket den blå avis - jeg købte en virkelig lækker en til billige penge

Anmeld

8. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
ChristinaS skriver:

Har kigget lidt rundt, men da jeg ikke rigtig har forstand på symaskiner, så ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter...

Anmeld

8. november 2011

Skouboe

http://symaskine.dk/

Ring til dem her - de har både nye og brugte, sender fragtfrit over hele landet og giver en super service...

De kan helt sikkert rådgive dig om hvad du skal have.

Anmeld

9. november 2011

CS

Ravnholt skriver:

Har kigget lidt rundt, men da jeg ikke rigtig har forstand på symaskiner, så ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter...

Godt tip, gå ind i en symaskine butik fortæl om dine behov og spørg ind til hvad de ville anbefale dig - og så ved du hvad du skal gå efter altid godt at få råd fra eksperter  tænker det er det de er der for

Anmeld

9. november 2011

FjolleTrold

ChristinaS skriver:

Sådan en har jeg - og den er SUPER god. Nu ved jeg ikke, hvilken pris du har fundet den til. Den jeg købte kostede omkring 2.000 og jeg ved en veninde fik sin ned i 2.800!

Anmeld

9. november 2011

FjolleTrold

FjolleTrold skriver:

Sådan en har jeg - og den er SUPER god. Nu ved jeg ikke, hvilken pris du har fundet den til. Den jeg købte kostede omkring 2.000 og jeg ved en veninde fik sin ned i 2.800!

UPS FORKERT...

Anmeld

9. november 2011

VIPpigen

Jeg vil foreslå du finder nogen forskellige modeller på feks symaskine.dk og så finder en fysisk butik og prøvekøre maskinerne i. Når du har prøvet maskinerne kan du ringe til dem fra symaskine.dk og HUSK: prut om prisen, de er nordjyder, og du betaler ALDRIG den pris der står på deres hjemmeside

Anmeld

9. november 2011

FjolleTrold

Ravnholt skriver:

Singer Fashion Mate 7256

den har:

• 6 x 1-trins knaphul
  • Drop in spolesystem
  • 2 StayBright? LED lys
  • Nåletråder indbygget

Anmeld

9. november 2011

FjolleTrold skriver:

Hvad var det din veninde fik sin til!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.