Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er selv nybagt mor fra Holbæk og vil da lige høre om der er andre i byen som har født for nylig?:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Er selv nybagt mor fra Holbæk og vil da lige høre om der er andre i byen som har født for nylig?:-)
Så lige din tråd! SÅ kom lillesøster - STORT tillykke med hende
Babymor2010 skriver: Så lige din tråd! SÅ kom lillesøster - STORT tillykke med hende
Tak tak :-) og sikke en god dato :-) fødte d.30/10:-)
Carina1984 skriver: Tak tak :-) og sikke en god dato :-) fødte d.30/10:-)
Ja, det lurede jeg lige - den dato er jo perfekt Hvornår var det du havde termin? Den 2. ikke?
Babymor2010 skriver: Ja, det lurede jeg lige - den dato er jo perfekt Hvornår var det du havde termin? Den 2. ikke?
Godt husket :-) nakkefoldscanningen sagde at jeg havde termin d.2/11 men jordemoderen mente d.5/11
Carina1984 skriver: Godt husket :-) nakkefoldscanningen sagde at jeg havde termin d.2/11 men jordemoderen mente d.5/11
Haha det var nu fordi jeg selv havde termin den 2/11 Nårh, nu fik jeg lige oppet din tråd
Babymor2010 skriver: Haha det var nu fordi jeg selv havde termin den 2/11 Nårh, nu fik jeg lige oppet din tråd
Ej hvor pudsigt :-)
Hehe tak for opperen. Håber nogen bidder på :-)
Opper den lige :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128