menuen til jeres barnedåb/navngivningsfester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.511 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. november 2011

lillekylling

Hvad serverede i?.

buffet, 3 retters, eller andet?

syntes i at man kan lave pølse/pålægs bord til en barnedåb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Malene76

lillekylling skriver:

Hvad serverede i?.

op...... Er nemlig også meget nysgerrig på hvordan I klarede menuen til jeres børns barnedåb eller navngivningsfest.

KH Malene

Anmeld

9. november 2011

Mette M

Synes godt man lave pålægsbord. Vi har bestilt 4 retter, tarteletter med fyld, tærte med salat, kold katoffelsalat med frikadeller og tunmouse. Laver selv kage til dessert.

Anmeld

9. november 2011

GitteC78

Til min søns barnedåb serverede vi tun mouse til forret, skinkesteg, flødekartofler og salat til hovedret, skildpadde islagkage til dessert. Og så havde min mor lavet Orthelle lagkage og chokolade kage til kaffen.

Det var noget nemt mad, og så lavede vi det meste dagen før som forret, kød, salat, kager og kartofler.

Anmeld

9. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Til vores søn barnedåb fik vi mexicansk buffet, og kage og kaffe bagefter.

Til vores datters barnedåb fik vi helstegt pattegris med diverse salater, og kage og kaffe bagefter.

Vi har helt bevist valgt buffet, da det giver en mere afslappet stemning og så var det samtidig nemmere med børnene, at de kunne vælge nøjagtig hvad de havde lyst til.

Anmeld

9. november 2011

Lou87

Her fik vi tun mousse til forret - buffet til hovedret - kage til dessertOg ja synes jeg sagtens man kan - synes man skal gøre hva man vil og har pengepung til... Nogen har bare haft kaffe og kage. Synes dog det er fint man gør opmærksom på om det er kaffe og kage eller en bid mad via invitationen

Anmeld

9. november 2011

K&S

lillekylling skriver:

Hvad serverede i?.

Anton blev døbt klokken 11, så vi serverede bruch  

Vi havde betalt en for at lave al maden og hun bagte selv boller, muffins og pandekager m.m.  MUMS, det var lækkert...! Hun var der også hele dagen og fyldte løbende op af alt  

Jeg synes, man kan gøre lige præcis, hvad man har lyst til - så jeg synes sagtens I kan lave et pølse/pålægs bord  uha, jeg bliver helt sulten nu...!

Anmeld

9. november 2011

K&S

lillekylling skriver:

Hvad serverede i?.

Og så lavede min svigermor en kæmpe lagkage - og jeg overtrak og pyntede den så med fondant

Jeg fandt lige nogle billeder af maden fra dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

lycly

Synes sagtens man kan lave sådan et pålægsbord Vi laver selv maden til vores datters barnedåb, og det bliver sådan lidt buffet agtigt. Vi laver nogle pastaretter, nogen med kylling og nogen med laks, og så får vi muligvis en steg af en art udefra. Og så laver vi ellers bare en masse lækre salater og dressing og (køber) noget lækkert brød

Til dessert har jeg bestilt en kage af en af de dygtige kagebagere herinde fra

Anmeld

9. november 2011

Muttitil1+1

Vi serverede buffet med 2 forskellige stege, 2 slags kartofler, masser af forskelligt salat og hjemmebagt brød.
Til dessert havde jeg bagt brownie og vi serverede is, frugt og chokolade-, hindbær- ogkaramelsovs til.

Til kaffen var der slik, chokolade, hjemmelavede cookies og chips - så lidt for enhver smag

Men ja, man kan sagtens lave pålægsbord. Ved der er mange der serverer brunch...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.