hvis jeg var en ludobrik.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2011

mariamiss6

Så var jeg helt sikkert slået hjem nu.....

Og hvis jeg nu var sådan een der skrev privat-følsomme statusopdateringer på facebook... Så ville min idag indeholde noget á la: complete meltdown - over and out.....

Hooooold nu kæft en lorte trashy dag jeg har haft mig idag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

AWO

Du trænger vist til en masse af dem her! Jeg håber, at dagen i morgen bliver bedre.

Anmeld

8. november 2011

Sakris

Også knus herfra.  for en bedre dag imorgen!

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Tak skal i have piger.... Imorgen skal jeg, som altid, tidligt op og aflevere min børn i institutioner... Og så tror jeg nok jeg skal drukne dagen i søvn.....

Anmeld

8. november 2011

Simon's moar <3

mariamiss6 skriver:

Tak skal i have piger.... Imorgen skal jeg, som altid, tidligt op og aflevere min børn i institutioner... Og så tror jeg nok jeg skal drukne dagen i søvn.....

Lyder lidt som min dag... 

Udover at jeg har skrevet en seddel, med nogle ting jeg SKAL gøre inden jeg henter Simon.. 

Anmeld

9. november 2011

AnneBJ

9. november 2011

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

Så var jeg helt sikkert slået hjem nu.....

Og hvis jeg nu var sådan een der skrev privat-følsomme statusopdateringer på facebook... Så ville min idag indeholde noget á la: complete meltdown - over and out.....

Hooooold nu kæft en lorte trashy dag jeg har haft mig idag....

Nåååh stort trøsteknus fra mig til dig søde vense.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Nåååh stort trøsteknus fra mig til dig søde vense.

Kærligst
Sussie

Tusse tak Sussie.....

Var så langt nede at jeg måtte underkaste mig selv til at bede min store stærke eks om bare at holde om mig.... Og han kom endda og spiste med, INDEN han vidste hvorfor han blev inviteret.... Og han puttede børnene, helt uden brok.....

Suk..... en gang imellem ville jeg virkelig ønske at man kunne ligge i ske, bare een enkelt gang, uden noget som helst andet involveret...

Anmeld

9. november 2011

mariamiss6

Simon's moar <3 skriver:

Lyder lidt som min dag... 

Udover at jeg har skrevet en seddel, med nogle ting jeg SKAL gøre inden jeg henter Simon.. 

Altså, jeg skal ikke skrive nogen seddel over hvad jeg SKAL nå inden jeg henter børnene..... For så bliver jeg bare endnu mere træt, når jeg ikke får det gjort alligevel :S

Så, bare sove, og hente børn, lave aftensmad, putte børn, og sove mere.....

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

Tusse tak Sussie.....

Var så langt nede at jeg måtte underkaste mig selv til at bede min store stærke eks om bare at holde om mig.... Og han kom endda og spiste med, INDEN han vidste hvorfor han blev inviteret.... Og han puttede børnene, helt uden brok.....

Suk..... en gang imellem ville jeg virkelig ønske at man kunne ligge i ske, bare een enkelt gang, uden noget som helst andet involveret...

Det kunne I sikkert også..hvis I ville

Trøst dig..i dag er det min tur..og det er ellers sjældent..jeg vågnede og var gnaven på hele verden inkl mig selv.
Gu' ve' hvad der er i luften???
Så det er nok bedst at gå uden om mig i en stor bue..hvad jeg også ville ønske jeg kunne, for jeg kan slet ikke lide mig, hvis jeg en enkelt gang mellem år og dag er i det humør.

Håber din dag er meget bedre i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.