ved køb af brugt barnevogn og seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2011

lillekylling

ville i da købe nye madresser til begge dele?.

vi snakkede om det her hjemme manden og jeg. omkring det med at baby får en brugt madresse..? hvad synes i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

K&S

lillekylling skriver:

vi snakkede om det her hjemme manden og jeg. omkring det med at baby får en brugt madresse..? hvad synes i

Jeg ville købe nye madrasser til begge dele - det anbefales også

Anmeld

8. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville købe nye madrasser

Anmeld

8. november 2011

lillekylling

det var også min tanke. altså tænker lidt..om baby ikke ligger sin egen form. så vil det måske ik være så rart at ligge i en brugt madres..

men det måske af andre grunde?.

hvilke madresser skal man gå efter, og hvad ligger priserne i..

Anmeld

8. november 2011

Sara.

Jeg købte nye madrasser da vi købte brugt...... dog brugte min dreng madrassen fra storesøsteren.....

Anmeld

8. november 2011

lillekylling

lærkes_mor skriver:

Jeg købte nye madrasser da vi købte brugt...... dog brugte min dreng madrassen fra storesøsteren.....

okai

Anmeld

8. november 2011

lillekylling skriver:

Der er vel ik meget forske på  om ungerne ligger i en madras, som storesøster/bror har brugt, eller et andet barn!?

Jeg har købt en brugt ekstra madras, til weekendsengen, som står hos mormor. Den er rigtig fin stand, og så smed jeg den i fryseren i et døgn!

Stine og Lisa.

Anmeld

8. november 2011

Stumpen

Altså vi fik en brugt madras og det jeg gjorde var at tage betrækket af og lægge det i blød og derefter i vaskemakinen...

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

lillekylling skriver:

Jeg tror jeg ville vente med madrasserne til vognen var købt for vi købte en brugt odder og den var så lidt brugt at madrassen var brugt så ekstremt lidt at vi beholder den madras, så man kan være heldig

Anmeld

8. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lillekylling skriver:

Vi har købt en "brugt" altså en der fulgte med en brugt seng, men faktisk slet ikke har været i brug. Den har ikke en fold, og så har vi sparet lidt på den konto. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.