Er så spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. november 2011

ØnskerEtMirakel

Det er nu 3 måneder siden manden tog til Afghanistan, nu kommer han hjem på leave fra på fredag, men min soldat skal afsted igen i starten af december.

Vi ar ca 3 uger sammen og jeg har ægløsning den dag han kommer hjem, fredag.

Uha det er spændende om vi når det denne gang inden han skal afsted igen, så går der ellers 3 måneder mere, åhh kan ikke holde tanken ud hvis det ikke lykkes os. Er så spændt, men ikke FOR spændt og ikke stresset for jeg ved godt at man skal tage den med ro når man vil være gravid

det er vores 5. graviditet hvis det lykkes os, vi har mistet 4 gange, sidste gang var i uge 16, så det tog hårdt på os.

Vi er blevet udredt og det har givet nogle svar:

behandling med Prednison og immunglobulin. pga aggressivt immunforsvar.

Jeg håber så inderligt at det er vores tur nu

Skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

TaAsJu

Vil krydse finger for det og god fornøjelse

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

ØnskerEtMirakel skriver:

Det er nu 3 måneder siden manden tog til Afghanistan, nu kommer han hjem på leave fra på fredag, men min soldat skal afsted igen i starten af december.

Vi ar ca 3 uger sammen og jeg har ægløsning den dag han kommer hjem, fredag.

Uha det er spændende om vi når det denne gang inden han skal afsted igen, så går der ellers 3 måneder mere, åhh kan ikke holde tanken ud hvis det ikke lykkes os. Er så spændt, men ikke FOR spændt og ikke stresset for jeg ved godt at man skal tage den med ro når man vil være gravid

det er vores 5. graviditet hvis det lykkes os, vi har mistet 4 gange, sidste gang var i uge 16, så det tog hårdt på os.

Vi er blevet udredt og det har givet nogle svar:

behandling med Prednison og immunglobulin. pga aggressivt immunforsvar.

Jeg håber så inderligt at det er vores tur nu

Skulle lige ud med det

en masse krydsede fingre

Anmeld

8. november 2011

ØnskerEtMirakel

Tak piger

Anmeld

8. november 2011

kimfrit

Jeg krydser lige alt hvad jeg kan og håber dig og manden får nogle fantastiske uger sammen

Ellers må han da lige smide et par klatter, som du kan bruge hvis den ikke skulle være der heheheh

stort

Anmeld

8. november 2011

Putomanen

Held og lykke med det, det er altid så spændende  Jeg  for jer! Og så må det også være skønt at få manden lidt hjem

Anmeld

9. november 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Held og lykke med det, det er altid så spændende  Jeg  for jer! Og så må det også være skønt at få manden lidt hjem

Det bliver FANTASTISK at få manden hjem

tusind tak!

Anmeld

9. november 2011

ØnskerEtMirakel

kimfrit skriver:

Jeg krydser lige alt hvad jeg kan og håber dig og manden får nogle fantastiske uger sammen

Ellers må han da lige smide et par klatter, som du kan bruge hvis den ikke skulle være der heheheh

stort

Taaak søde

Anmeld

9. november 2011

Frk-Lotusblomst

9. november 2011

ØnskerEtMirakel

Frk-Lotusblomst skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.