Prinsesse, Spiderman eller giraf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, mulighederne er mange, og fantasien er endeløs, når børnenes yndlingstradition (udover jul, sommerferie og alle de andre gode) nærmer sig.

Nu er det nemlig snart tid til at finde sit indre barn frem og fejre fastelavn i de sejeste, sjoveste og smukkeste kostumer . Og hvis det kniber med at finde på, er dit barn sikkert i beredskab med masser af gode påhit, når dit barn skal indtage scenen i bedste fastelavnsstil. Så er det bare, om du selv kan følge med, når dit barns fantasi kører i højeste gear.

For sjov skyld kunne det være interessant at høre, hvad dit barn skal være til fastelavn - og måske kan vi lave en lille statistisk undersøgelse, der viser '09- trends inden for fastelavns-outfits. Og du kan måske blive inspireret, hvis der hersker fastelavns-blackout hjemme hos jer.

Så skriv herunder, hvad valget er faldet på i år.

Mvh
Karoline (med 1 stk Klokkeblomst, 1 stk løve og 1 stk mariehøne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Christinahr

Jeg tror vi ender med at "klæde" hende ud i hendes gymnastikdragt. Hun eeeelkser den og jeg er ikke sikker på hun gider at have et kostume på. Derfor tror jeg ikke jeg gider købe et for så vil det jo være penge ud af vinduet

Anmeld

13. februar 2009

Ceciliesmoar

Her skal Cecilie være Peter Plys... Hun har ikke snakket om andet siden hun så den dragt i en reklame. Igår blev den så købt og selvfølgelig skulle den lige prøves og godkendes da hun kom hjem fra børnehave..

Anmeld

13. februar 2009

Mie A

Her er der en tornerose og en ninja

Anmeld

14. februar 2009

Munder

Her skal Andrea være "mariehøneprinsesse". Vi havde oprindeligt et tigerkostume, men det nægtede frøkenen, så nu har jeg invisteret i denne søde sag

Anmeld

14. februar 2009

Githa Nielsen

Dorte W. skriver:

Her skal Andrea være "mariehøneprinsesse". Vi havde oprindeligt et tigerkostume, men det nægtede frøkenen, så nu har jeg invisteret i denne søde sag

Den mariehøne dragt havde min datter sidste år, og den er bare så fiiiin på...

Hun elsker stadig og være klædt ud i den når hun leger, men i år vil hun gerne være ballerina... Så har været i gang med at designe sådan et kostume... Er dog ikke helt færdig endnu... Men håber den bliver god...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.