Asta slog panden idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2011

NinaNymannMadsen

Asta slog panden ned i en trappe idag ude i dagplejen. hun er frisk og leger som hun plejer og spiser og drikker som hun plejer.

men prøv lige at se det mærke hun har fået

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

NJN

av av av, det ser ikke rart ud.. Men dejligt der intet er at mærke på hende.  

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

NJN skriver:

av av av, det ser ikke rart ud.. Men dejligt der intet er at mærke på hende.  

tror jeg bestemt heller ikk det var. hun var ked af det i 10 minutter efter. men det hjalp med en kold klud og blive trøstet af mor og dagplejemoren.

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

åå lille ven da... avava

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

Mor til 2, snart 3 skriver:

åå lille ven da... avava

er kun glad for at hun er okay. var såå bange for at hun skulle få det dårligt, men det var kun mig der fik det dårligt over at hun slog sig. puha jeg var rystet for det skete så hurtigt.

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

NNM skriver:

er kun glad for at hun er okay. var såå bange for at hun skulle få det dårligt, men det var kun mig der fik det dårligt over at hun slog sig. puha jeg var rystet for det skete så hurtigt.

De er mere hård føre end det.. tror til tider det gør meget mere ondt på os end dem...

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Av av .. Det ser også voldsomt ud.. Men det er dejligt at hun har det godt .

Min søn legede med min lillebror en gang jeg havde inviteret ham ud og spise og så  faldt min søn forover og slog også panden ind i en dørkam. Det gav også et mærke der lignede det der bare ikke lige så stort

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

Mor til 2, snart 3 skriver:

De er mere hård føre end det.. tror til tider det gør meget mere ondt på os end dem...

ja det tror jeg du har helt ret i.

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

PsychedeliC skriver:

Av av .. Det ser også voldsomt ud.. Men det er dejligt at hun har det godt .

Min søn legede med min lillebror en gang jeg havde inviteret ham ud og spise og så  faldt min søn forover og slog også panden ind i en dørkam. Det gav også et mærke der lignede det der bare ikke lige så stort

det var heller ikk rart , vi har gudskelov prøvet blå mærker og buler før da hun er meget over det hele. hun har bare aldrig slået hovedet ned i en trappe før og hold op jeg fik et chok. fløj også bare ind af døren med hende og kaldte på dagplejemoren så vi kunne få en kold klud og få hende trøstet.
havde hun ikke været frisk næsten lige med det samme havde jeg taget hende med hjem men hun var helt frisk og legede lige efter hun var stoppet med at græde.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

NNM skriver:

det var heller ikk rart , vi har gudskelov prøvet blå mærker og buler før da hun er meget over det hele. hun har bare aldrig slået hovedet ned i en trappe før og hold op jeg fik et chok. fløj også bare ind af døren med hende og kaldte på dagplejemoren så vi kunne få en kold klud og få hende trøstet.
havde hun ikke været frisk næsten lige med det samme havde jeg taget hende med hjem men hun var helt frisk og legede lige efter hun var stoppet med at græde.

Det var godt .. kan sgu godt forstå hvis du blev lidt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.