Brædstrup VS Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, hvilken klinik ville i vælge Brædstrup eller Odense (offentlig) ??? og begrund gerne hvorfor.

Håber i kan hjælpe mig, da vi lige har været igennem vores 2 IUI-H, men det er nytte løst og skal derfor videre i systemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Ingen som vil svare??

Anmeld

9. november 2011

Sippe

Vi havde mange meget positive oplevelser med Brædstrup (jeg blev faktisk også gravid, men fødte meget for tidligt) - men da de for en del år siden havde bøvl med en MEGET lang venteliste, valgte vi Ouh.

Det fungerede bare slet, slet ikke for os. De var kolde, kyniske og hårde ved mig under æu.

Derfor endte vi ved Ivf-syd i Fredericia - og de gav os 2 skønne drenge...

Held og lykke med valget, som jeg mener kun kan bero på jeres personlige erfaringer - så tag til et formøde begge steder!

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svaret Sippe, vi har også i første omgang valgt brædstrup, så nu må vi se efter en samtale   Dejligt i har fået et par drenge, er det tvillinger hvis jeg må spørge?

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Ingen som vil dele????

Anmeld

10. november 2011

Nessie

Vi var på Brædstrup, og det var vi rigtig glade for. De er søde og medfølende, og man får en fornemmelse af, at det er vigtigt for dem, at lige netup DU bliver gravid.

Jeg har hørt og kender til flere der har skiftet fra Odense til Brædstrup, fordi "servicen" er bedre og mere menneskelig i Brædstrup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.