Min dreng vil ikke spise ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. november 2011

camillakrath

og tager derfor ikke på

Benjamin er 6,5 måned og vejer ikke 7 kg endnu. I løbet af den sidste uge er det gået ned ad bakke, og han spiser simpelthen så lidt.

Er der nogen der har stået i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Pige2009

camillakrath skriver:

og tager derfor ikke på

Benjamin er 6,5 måned og vejer ikke 7 kg endnu. I løbet af den sidste uge er det gået ned ad bakke, og han spiser simpelthen så lidt.

Er der nogen der har stået i samme situation?

Jeg ville klart kontakte lægen og høre...

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

Baagøe skriver:

Jeg ville klart kontakte lægen og høre...

Det har jeg virkelig også overvejet. Jeg vil bare ikke virke pylret

Anmeld

8. november 2011

enrigtigfar?

Når det kommer til babyer og deres madvaner og sygdom, er der ikke noget der hedder pylret. Læger, sp'er osv er til for at hjælpe forældre - så det er bare at ta fat i en eller anden.

Vi havde også problemer med at få vores pige til at spise, men hun tog gladeligt imod aften og natflasken - og vores sp sagde at så længe hun var glad og sund, så ku vi ikke forlange mere - man tvinger jo ikke børn til at spise

Anmeld

8. november 2011

2721

Jeg tror jeg ville ringe til min Sp og snakke med hende omkring maden.
Det gjorde jeg da vores søn i en lang periode ikke ville spise ret meget.
Jeg skulle skrive ned over 2 uger hvad han spise og på den måde fandt vi ud af at der var visse tind der næsten altid gled ned.
Så Sp sagde St vi bare skulle give ham det de næste par uger og så langsomt prøve at give ham en ny ting sammen med det max og ugen og nu spiser han fint varieret. Det tog ca 4 mdr
Knus

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Ja sp og lægen ville kunne hjælpe.. jeg har en søn næsten altid har små spist hele tiden og vægten har ligget lavt men ikke for lavt og der har sp henvist mig til lægen men der mener lægen ikke at der er nogle problemer. Min knægt er 16 mdr og vejer vel omkring 11.5 kg vil jeg tro og han vejede 4kg da han blev født 

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

enrigtigfar? skriver:

Når det kommer til babyer og deres madvaner og sygdom, er der ikke noget der hedder pylret. Læger, sp'er osv er til for at hjælpe forældre - så det er bare at ta fat i en eller anden.

Vi havde også problemer med at få vores pige til at spise, men hun tog gladeligt imod aften og natflasken - og vores sp sagde at så længe hun var glad og sund, så ku vi ikke forlange mere - man tvinger jo ikke børn til at spise

Nej nemlig. Tror jeg ringer til min SP. Så må hun henvise til lægen hvis det er.

Anmeld

8. november 2011

Millesmammi

tror der er mange der har stået i det samme :-) mille ville ikke spise noget da hun var omkring 8-9 måneder, men det gik over igen og nu spiser hun ikke bare, nu ÆDER hun.

hvis han ikke taber sig, men bare holder sig på sin vægt ville JEG ikke være bekymret, men er du nervøs så kontakt læge eller SP

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

Puslingen skriver:

Jeg tror jeg ville ringe til min Sp og snakke med hende omkring maden.
Det gjorde jeg da vores søn i en lang periode ikke ville spise ret meget.
Jeg skulle skrive ned over 2 uger hvad han spise og på den måde fandt vi ud af at der var visse tind der næsten altid gled ned.
Så Sp sagde St vi bare skulle give ham det de næste par uger og så langsomt prøve at give ham en ny ting sammen med det max og ugen og nu spiser han fint varieret. Det tog ca 4 mdr
Knus

Det tror jeg faktisk jeg vil prøve. Altså at skrive ned hvad han får. Så kan det være jeg kan se et "system" i det.

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

Millesmammi skriver:

tror der er mange der har stået i det samme :-) mille ville ikke spise noget da hun var omkring 8-9 måneder, men det gik over igen og nu spiser hun ikke bare, nu ÆDER hun.

hvis han ikke taber sig, men bare holder sig på sin vægt ville JEG ikke være bekymret, men er du nervøs så kontakt læge eller SP

Han har tabt sig lidt. Men han har så også været syg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.