Jeg vil så gerne hjælpe hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skriver ano da jeg ikke vil hænge min veninde ud på nettet. Men jeg har så meget brug for lidt gode råd.

Min venindes første rigtig kæreste gennem mere end 1 år, er meget pludseligt gået fra hende. Og måden han har gjort det på er ret så røvet, hvis du spørger mig

Han fortalt hende at gnisten var væk og han havde brug for en tænke pause, dagen efter gjorde han det helt forbi med orden: man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer, min bror og hans eks, fandt jo sammen igen!
What the F***!!!
Det har jo gjort at hun sidder dybt ulykkelig og forvirret tilbage.
Hun er ikke et menneske der har let ved at lukke folk ind og nu kan jeg mærke at hun lukker helt af.

Jeg vil så gerne hjælpe hende igennem det her og få hende til at give slip på det håb han efterlod i hende.
Vi omkring hende har aldrig synte han har behandlet hende godt og har langsomt men sikkert fået hende til at miste sin selvtillid og selvværd.
Min før så selvsikre og handle kraftige veninde er på lidt over et år blevet forvandler til et usikret nervevrag der altid betvivler sig selv.

Hvordan skal jeg samle hende op???

Ved godt det hele er lidt rodet, men jeg er så bekymret
Da det hele sket smed jeg alt og tog hjem til hende og sov der, men jeg har jo desværre også barn og kæreste som jeg også skal passe.
I morgen Skal vi være sammen hele dagen og hygge med lidt shopping.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

LenaJohansen

Tror desværre ikke du kan gøre så meget, andet end at lytte til hende, og være der for hende... 

Men tag hende evt med på nogen cafe-ture, biffen osv, så hun kan få tankerne lidt væk... 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Tror desværre ikke du kan gøre så meget, andet end at lytte til hende, og være der for hende... 

Men tag hende evt med på nogen cafe-ture, biffen osv, så hun kan få tankerne lidt væk... 

Tak, du har nok ret. Det er bare så hårdt St være vidne til

Anmeld

8. november 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Tak, du har nok ret. Det er bare så hårdt St være vidne til

Ja det er aldrig sjovt  Kender følelsen, men man kan virkelig ikke gøre så meget.. Mennesker skal igennem nedture i livet for at blive stærke.... Men man kan støtte og bakke på undervejs

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Ja det er aldrig sjovt  Kender følelsen, men man kan virkelig ikke gøre så meget.. Mennesker skal igennem nedture i livet for at blive stærke.... Men man kan støtte og bakke på undervejs

Det ved jeg og langt hen af vejen er det sundt. Men hun er bare ikke den type der tillade sig selv at sørge og rase. Og hun har så meget brug for kontrol. Jeg frygter at hun knækker helt oh det væreste er hun er ved at skrive sit speciale og lige har underskrevet kontrakten, så hun skal være færdig om 6 mdr.

Anmeld

8. november 2011

LR85

Selvom du måske ikke kan gøre noget direkte, kan du gøre en kæmpe forskel inddirekte. 

Sørg for a kontakt hende tit. Lav noget med og for hende så hun mærker hun er meget værd  

Lav middag til hende, invitere hende på julemarkEd, tag et massage-luksus ophold. 

Giv hende en ægte følelse af at hun er en funklende stjerne som ikke kan undværes

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Selvom du måske ikke kan gøre noget direkte, kan du gøre en kæmpe forskel inddirekte. 

Sørg for a kontakt hende tit. Lav noget med og for hende så hun mærker hun er meget værd  

Lav middag til hende, invitere hende på julemarkEd, tag et massage-luksus ophold. 

Giv hende en ægte følelse af at hun er en funklende stjerne som ikke kan undværes

Tak
Det var nogle rigtig gode ideer
Den vil jeg klart benytte mig af.
Har inviteret hende til stor bagedag i næste weekend hvor vi skal bage alverdens småkager og lave konfekt. Har også overvejet en klippekistre dag

Anmeld

8. november 2011

LR85

Anonym skriver:

Tak
Det var nogle rigtig gode ideer
Den vil jeg klart benytte mig af.
Har inviteret hende til stor bagedag i næste weekend hvor vi skal bage alverdens småkager og lave konfekt. Har også overvejet en klippekistre dag

Sikke nogen gode ideer  

Er sikker på hun nok skal mærke at hun er elsket og noget værd

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Sikke nogen gode ideer  

Er sikker på hun nok skal mærke at hun er elsket og noget værd

Tak, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.