Hej piger..
Så er mig og Christian lige hjemvendt fra lægen hvor han skulle have haft sit 5 mdr stik MEN det fik han ikke..
Lægen påstår han har udviklet astma (jeg aner intet om det) men ar ved læge med ham sidste torsdag for få ham tjekket pga hosten og rungen i halsen og der fik jeg at vide det bare var forkølelse og hvis ikke det blev værre var der ikk noget i det.. Nu han så begyndt snotte lidt men det hører jo en forkølelse til, kommer så op til en anden læge idag der siger han har astma..
Jamen hallo i torsdaga havde han intet, men lægen påstår han kan have udviklet det på de 5 dage.. Lyder det ikke underlig eller er det bare mig ?
Nå men han siger jeg skal have medicin imod det selvfølgelig også skal jeg kontakte ham torsdag hvor han vil se om det bare er astma pga forkøllelse og om han skal stoppe på medicinen igen...
Syntes det virker meget besynderligt han skal være på medcin måske kun to dage?? Kan selvfølgelig vare længervarende...
Men kom så nu til tænke på vi går og laver en del om, kan han være påvirket af det støver lidt oveni som får astmaen lidt frem og kan jeg gøre andet ens sørge for her er støvet af, vasket gulv støvsuget hele tiden??
HJÆLP mig piger vil gerne min søn kommer af med den såkaldte astma
Anmeld