5 mdr - astma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Chr-Hei

Hej piger..

Så er mig og Christian lige hjemvendt fra lægen hvor han skulle have haft sit 5 mdr stik MEN det fik han ikke..

Lægen påstår han har udviklet astma (jeg aner intet om det) men ar ved læge med ham sidste torsdag for få ham tjekket pga hosten og rungen i halsen og der fik jeg at vide det bare var forkølelse og hvis ikke det blev værre var der ikk noget i det.. Nu han så begyndt snotte lidt men det hører jo en forkølelse til, kommer så op til en anden læge idag der siger han har astma..

Jamen hallo i torsdaga havde han intet, men lægen påstår han kan have udviklet det på de 5 dage.. Lyder det ikke underlig eller er det bare mig ?

Nå men han siger jeg skal have medicin imod det selvfølgelig også skal jeg kontakte ham torsdag hvor han vil se om det bare er astma pga forkøllelse og om han skal stoppe på medicinen igen...

Syntes det virker meget besynderligt han skal være på medcin måske kun to dage?? Kan selvfølgelig vare længervarende...

Men kom så nu til tænke på vi går og laver en del om, kan han være påvirket af det støver lidt oveni som får astmaen lidt frem og kan jeg gøre andet ens sørge for her er støvet af, vasket gulv støvsuget hele tiden??

HJÆLP mig piger vil gerne min søn kommer af med den såkaldte astma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Benjamins'mor

Nej, det synes jeg ikke det gør.

Jeg var ved lægevagten med min søn en søndag, der var det bare en virus sagde de, om fredagen var vi ved lægen, og der havde det udviklet sig til astma.

Så for mig lyder det ikke så underligt.

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Benjamins'mor skriver:

Jeg var ved lægevagten med min søn en søndag, der var det bare en virus sagde de, om fredagen var vi ved lægen, og der havde det udviklet sig til astma.

OK mega mærkeligt...

Hele familien lyder som ham og har snot næse, så kan da være vi alle skal tjekkes..?

Syntes bare det er mega mærkeligt vi allerede imorgen skal ned og se om det kan blive taget fra ham igen

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Benjamins'mor skriver:

Men er din søn så stadig på medicin?

Anmeld

9. november 2011

Benjamins'mor

Chr-Hei skriver:

Men er din søn så stadig på medicin?

Ja, han har kun haft astma en måned.

Han skal have medicin til han er 2-5 år

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Benjamins'mor skriver:

Ja, han har kun haft astma en måned.

Han skal have medicin til han er 2-5 år

OK.. jeg fik at vide jeg skulle prøve i to dage også skulle vi se om han skulle stoppe med det igen.. Og det nemt kunne være bare fordi han er forkølet og han så måske kun skal bruge det når han er forkølet.. syntes godt nok det lyder tosset

Anmeld

9. november 2011

Benjamins'mor

Chr-Hei skriver:

OK.. jeg fik at vide jeg skulle prøve i to dage også skulle vi se om han skulle stoppe med det igen.. Og det nemt kunne være bare fordi han er forkølet og han så måske kun skal bruge det når han er forkølet.. syntes godt nok det lyder tosset

Okay, jeg skulle prøve det en måned, men han skal så kun have det når han hoster, så nogle dage kan det godt være han ikke skal have det, og så skal vi til lægen igen når den måned snart er gået.

Dog er det blevet værre så han skal højst sandssyndligt skifte fra blå til lilla.

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Benjamins'mor skriver:

Okay, jeg skulle prøve det en måned, men han skal så kun have det når han hoster, så nogle dage kan det godt være han ikke skal have det, og så skal vi til lægen igen når den måned snart er gået.

Dog er det blevet værre så han skal højst sandssyndligt skifte fra blå til lilla.

OK .. Ja jeg fik ikke så meget vejledning .. Lægen sagde jeg skulle se på pakken hvormeget han skulle have . Ja det fint men på pakken står der jeg skal finde ud af det i samråd med lægen.. Så giver ham et skud med 10 vejrtrækninger en gang daglig.. Men det har i hvertfald slet ikke hjulpet endnu...

Føler bare lidt ham lægen konstaterede det uden videre... Og han har ingen problemer når ikke han er forkølet.. Vi andre hyler jo også når vi er forkølede ,. men jaja forsøger da selvfølgelig for min drengs skyld.. Så må vi se imorgen der skal vi ind til en anden læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.