Henvisning af egen læge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Heej alle søde piger

Er sådan i tvivl om jeg/vi kan tillade os at ringe til vores læge og få en henvisning til en klinik så vi kan få en lille <3

Vi har været sammen i 4 år , men havde en pause på nogle måneder . Og i marts 2011 blev jeg så gravid med en jeg var lidt sammen med , valgt dog at få en medicinsk abort :/ 

Men er nu sammen med den rigtige igen, vi ønsker os en lille . Men det er 7 mdr siden jeg fik abort . 

Kan vi godt tillade os at ringe til egen læge og bede om en henvisning ??

Håber meget på hjælp og personlige meninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

klmf

Anonym skriver:

Heej alle søde piger

Er sådan i tvivl om jeg/vi kan tillade os at ringe til vores læge og få en henvisning til en klinik så vi kan få en lille <3

Vi har været sammen i 4 år , men havde en pause på nogle måneder . Og i marts 2011 blev jeg så gravid med en jeg var lidt sammen med , valgt dog at få en medicinsk abort :/ 

Men er nu sammen med den rigtige igen, vi ønsker os en lille . Men det er 7 mdr siden jeg fik abort . 

Kan vi godt tillade os at ringe til egen læge og bede om en henvisning ??

Håber meget på hjælp og personlige meninger 

Tror ikke helt jeg forstår hvorfor du skal have henvisning?? Hvis det kun er 7 måneder siden du har været gravid....

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste gennem 4 år , har dårlig sædkvalitet . Men i februar og marts var vi ikke kærester . Og jeg var sammen med en anden (desværre) . 

Min kæreste og jeg har ikke brugt beskyttelse i 3 år :/ så . 

Anmeld

8. november 2011

klmf

Lægen blander sig vel som sådan ikke i hvem du har gået i seng med, men det at du har fået en abort for 7 måneder siden og nu vil have hjælp til at blive gravid hænger ikke rigtig sammen med de anbefalinger lægerne henviser efter (mener det er noget med bestemte antal ægløsninger = måneder man skal have prøvet før klinikkerne vil se en).

Anmeld

8. november 2011

Nessie

Få en snak med din læge, og hør om han vil sende en henvisning med det samme, eller om I først skal have prøvet i 12 mdr. i denne omgang. Men hvis I ved at han har dårlig sædkvalitet, så er der jo ikke den store grund til at vente.

Personligt ville jeg nok vente lidt endnu, når det nu ikke er så længe siden at I var fra hinanden, men det er jo helt op til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.