Fjernet en visdomstand. Nogen fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. november 2011

DK

Jep. Jeg skal have fjernet en visdomstand i undermunden i dag. Den er halvt vokset ud og startede i går med at skabe sig og i nat vågnede jeg med den onde onde onde tandpine (hvorfor jeg sov med en iskold øldåse på kæben resten af natten).

MEN, hvornår må man spise igen efter sådan en omgang? altså hvor meget skal jeg proppe mig inden jeg tager derop? både af piller og af mad?

Please ingen hårrejsende historier før det er overstået. Sådan cool facts som: ÆD løs af piller og mad NU, er rigeligt

Knus Ditte,

SOM ER DØDNERVØS, og ikke var taget afsted medmindre det var fordi at øldåse-løsningen bare ikke er holdbar i længden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Mettemus

Ingen brugbare fifs herfra, men måske du ikke skulle nøjes med øl udenpå - drik en 15-20 stykker, så mærker du ikke så meget!

Anmeld

8. november 2011

Jakob'sMor

DK skriver:

Jep. Jeg skal have fjernet en visdomstand i undermunden i dag. Den er halvt vokset ud og startede i går med at skabe sig og i nat vågnede jeg med den onde onde onde tandpine (hvorfor jeg sov med en iskold øldåse på kæben resten af natten).

MEN, hvornår må man spise igen efter sådan en omgang? altså hvor meget skal jeg proppe mig inden jeg tager derop? både af piller og af mad?

Please ingen hårrejsende historier før det er overstået. Sådan cool facts som: ÆD løs af piller og mad NU, er rigeligt

Knus Ditte,

SOM ER DØDNERVØS, og ikke var taget afsted medmindre det var fordi at øldåse-løsningen bare ikke er holdbar i længden.

Jeg har fået fjernet 3 og jeg spiste youhurt da jeg kom hjem. Men du kan godt spise, altså du skal jo nok ikke lige vælge en gulerod

Anmeld

8. november 2011

JJH

DK skriver:

Knus Ditte,

bare køb is eller yoghurt med hjem. det kan du spise rimelig hurtg derefter. tror der er 24 timer der skal gå inden du må få varmt mad. Har selv fået fjernet alle 4, syntes slet ikke det var slemt, så bare rolig.

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Av for katten da også.. og også AV for pengepungen! Men du klarer den i rå stil som altid.. har desværre ingen fif, mine sidder stadig i munden!

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

Bare luk øjnene og GLÆD dig til at den, ligesom tandpinen forsvinder!

God fornøjelse!

Anmeld

8. november 2011

132319

camilla_agermose skriver:

Bare luk øjnene og GLÆD dig til at den, ligesom tandpinen forsvinder!

God fornøjelse!

Det kunne jeg have svaret

Visdomstænder er Fandens værk og jeg synes det er SÅ unfair at man selv skal punge ud for at få dem hevet ud. Det har jo intet med dårlig tandhygiejne eller andet at gøre men noget nogen får og andre ikke gør!

Jeg har fået hevet tre ud og det har kostet mig 3500 kr i alt

Anmeld

8. november 2011

>>Carina<<

Tag Nogle panodiler inden du ska derop. Du må spise når bedøvelsen er væk men spis i den anden side. Og ting som yoghurt og is er godt til at starte med. Tag evt panodiler bagefter også

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

Jeg har alle mine, og HELDIGVIS har der ikke været problemer. Det er møg dyrt nemlig

Jeg er til tandlæge en gang om året, og det koster mig ca. 80 kr. pr gang - det er jeg nu meget tilfreds med men har heller aldrig haft et hul.

Anmeld

8. november 2011

DK

Hjemme igen og lettet.

Det tog måske... 3 min. Og kostede... 290 kr. Og så betaler Danmark 80 kr derudaf! Jeg blev bedøvet. Så jokede tandlægen lidt mens vi ventede på det skulle virke og så brugte han først en lille tang, en større tang og en kæmpe tang og ud røg den!

Det gjorde overhovedet ikke ondt!! Jeg har fået lidt penicilin til at tage lidt betændelse og købt (og taget) ipren til når bedøvelsen går væk igen.

Det eneste er at det her lidt over en time senere stadig bløder RET meget. Hvornår holder det op? Jeg er i gang med at tygge sammen om den sidste vatrondel jeg fik med.

Derudover har vuggestuen ringet. Richard havde 38.0 i feber så han skulle hentes. Jeg må ikke bære tunge ting i et par timer pga. blødningen der skal stoppe, så Mikkel er på vej hjem fra job med ham. Ihh det ender jo med at vi får en helt småhyggelig eftermiddag ud af det.

Hvis i er MEGET heldige så lægger jeg senere et billede ind af tanden som jeg har fået med hjem (GIGA!). Kirstine vil synes jeg er mega piratsej når hun ser den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.