hvor ofte skifter du din telefon ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Dinna88

Jeg skifter når telefonen ikke kan mere (hvilket i mit hovede er logisk) og det er cirka hvert 2. år. Jeg er ikke gået med på den hysteriske mobil dille der "florerer". Jeg synes det er til grin og spild af penge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Munder

I min "mobilkarriere" har jeg haft 4 mobiltelefoner. Jeg fik den første da jeg var 21 (jaja, det var andre tider dengang) og er nu 35.

Jeg er glad for min mobil, men har absolut ikke et behov for at have det sidste nye (den jeg har nu er godt og vel 2 år gammel) 

Den skal virke til de ting jeg skal bruge den til (ringe, sms, lidt net og billeder)

Anmeld

8. november 2011

Nolle

før i tiden var det hver 6 mdr - men nu har jeg anskaffet mig min drømme mobil - HTC CHACHA ! - så når den er smaddert køber jeg en ny .. og ikke før .. jeg elsker virklige den mobil

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

nettemor skriver:

ja som overskriften siger. hvor ofte gør du det?

ren og skær nysgerrighed. og kommenter gerne og evt hvor mange penge bruger i ca på at udskifte telefonerne..

Når den ikke kan mere

Prismæssigt, plejer jeg at købe en af dem til en krone i god tid..lægge den i skuffen og så vente til jeg kan lægge simkortet i den, men jeg har næsten lige fået en, der var lidt dyrere, som jeg kan lægge simkortet direkte i, fordi den er for svagtseende, hvad jeg har hårdt brug for.

Anmeld

8. november 2011

Chris86

Når den er helt forældet eller noget er gået i stykker... Har haft min i ca 1½ år nu og ingen tegn på udskiftning ;O)

Anmeld

8. november 2011

lio

Jeg gør det når de ikke virker mere, så der kan gå nogle år, den jeg har nu er 3 år gammel og først nu har jeg set en jeg ønsker mig.

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

når der kommer ny iphone

Anmeld

8. november 2011

Muffinmus

Jeg liger et sted mellem når den absolut ikke kan mere og sånår jeg har lyst eler bliver sindsyg af min tlf:-)

Den jeg har nu er lidt over 1 år gammel, en x10 mini og den fungerer vist fint, hadve lige en periode hvor den slukkede sig selv og startede forfra igen...meget mystisk:-)

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

jeg skifter når min mobil dør.... for så er det på tide at få en ny.. jeg har haft mobil siden jeg var 15, og har skiftet den ud ca 6 gange...  så jeg har ejet på 10 år ca 6 mobiler... og nogle af dem skiftede jeg så ud fordi at man kunne få nogle der var lidt mindre mursten en den første erricsom jeg have. med klap og antenne der kunne trækkes op ej men for dælen, det var da det værste skrummel jeg længe har haft.

Anmeld

8. november 2011

anja89

Jeg har stemt blankt da jeg ikke syntes de passer på mig..

Jeg køber gerne ny når den gamle begynder at drille eller går fra hinanden og der så er penge til det

Går ikke så meget op i det mere, men har krav om at det skal være en telefon med kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.