Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det med vendbar styr?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: kan ryggen ligges ned?
kan ryggen ligges ned?
ja det kan den i hvilestilling næsten helt fladt ned
Christopher&Andreas skriver: se øverste billede ved siden af cola flasken
se øverste billede ved siden af cola flasken
Ja okay. Vi har en lille bil så er i tvivl om den kan være der i
samantha1986 skriver: Ja okay. Vi har en lille bil så er i tvivl om den kan være der i
den kan være i en lille matiz.... så tror i den kan være i alle biler
Mamalou skriver: Er det med vendbar styr?
desværre nej
Christopher&Andreas skriver: sælges medfølger sele regnslag forlæder taske ikke vendbart styr kan ligge i en maitz cheverolet (staves) så kan være i alle biler!!!! kassen ny da det er byttet stel brugt max 5 gange kan sendes mod porto sender gerne flere billeder kan afhentes også i nykøbing mors' sms evt 30710860 kan mms flere billeder SÅ FED
sælges medfølger sele regnslag forlæder taske ikke vendbart styr kan ligge i en maitz cheverolet (staves) så kan være i alle biler!!!!
kassen ny da det er byttet stel brugt max 5 gange
kan sendes mod porto sender gerne flere billeder kan afhentes også i nykøbing mors'
sms evt 30710860 kan mms flere billeder SÅ FED
har rettet tjek beskrivelse byd
Dinsen skriver: Måske noget for mig, men har sendt dig en sms
Måske noget for mig, men har sendt dig en sms
tror jeg har sms med dig men går udfra du ikke vil købe den
sædet kan ligges i hvilestilling og fod støtte kan tages op
Christopher&Andreas skriver: tror jeg har sms med dig men går udfra du ikke vil købe den
Kæresten vender hjem fra skole i weekenden, så ska li vende den med ham... Så skriver jeg tilbage!! (men håber da for dig den er solgt inden )
Dinsen skriver: Kæresten vender hjem fra skole i weekenden, så ska li vende den med ham... Så skriver jeg tilbage!! (men håber da for dig den er solgt inden )
jaaa det ku da være rart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128