Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn på 6 mdr. er meget snottet om morgen, det forsvinder i løbet ad formiddagen..
så mit spøgersmål er - Hvorfor og hvad kan jeg gøre ?
håber virlig der nogen der kan hjælpe ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: min søn på 6 mdr. er meget snottet om morgen, det forsvinder i løbet ad formiddagen.. så mit spøgersmål er - Hvorfor og hvad kan jeg gøre ? håber virlig der nogen der kan hjælpe ..
hvordan er klimaet der hvor han sover?
signe. skriver: hvordan er klimaet der hvor han sover?
Normalt, lidt varmt. Hvis jeg sætter mere vame på sveder han virklige meget, og hvis jeg sætter det ned fryser han .. så jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre,
Anonym skriver: Normalt, lidt varmt. Hvis jeg sætter mere vame på sveder han virklige meget, og hvis jeg sætter det ned fryser han .. så jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre,
jeg tænkte mere om der måske kunne være lidt høj luftfugtighed/fugtigt? Det får nemlig min næse til at lukke til, og det forsvinder også i løbet af dagen..
signe. skriver: jeg tænkte mere om der måske kunne være lidt høj luftfugtighed/fugtigt? Det får nemlig min næse til at lukke til, og det forsvinder også i løbet af dagen..
hvordan finder man ud af om man har det ?
Anonym skriver: hvordan finder man ud af om man har det ?
vi har det eksempelvis fugtigt i vort soveværelse, og vi kan se det tydeligt på vores vinduer om morgenen at det simpelthen render ned af ruden med vand, så vi har sådan en fugtfjerner(købt i Matas) til at stå, og der kan vi så se hvor meget vand der bliver affugtet...
signe. skriver: vi har det eksempelvis fugtigt i vort soveværelse, og vi kan se det tydeligt på vores vinduer om morgenen at det simpelthen render ned af ruden med vand, så vi har sådan en fugtfjerner(købt i Matas) til at stå, og der kan vi så se hvor meget vand der bliver affugtet...
okay mange tak - det må jeg lige prøve ;D
Anonym skriver: okay mange tak - det må jeg lige prøve ;D
og selvom det måske ikke er derfor, er en affugter i soveværelset altid en god ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128