Ligner de hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ligner de hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

548 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Benjamins'mor

Ja, nu er der efterhånden rigtigt mange i min vennekreds og familie der har sagt min søn Benjamin ligner min lillebror Mathias. Så nu har jeg fået lavet et sammenhængende billede, og så må i gerne vurdere.

Billedet til venstre er min søn Benjamin, på billedet er han 9 mdr og det er taget i oktober 2011.

Billedet til højre er min lillebror Mathias, på billedet er han 15 mdr august 2007.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

twinboys

Benjamins'mor skriver:

Ja, nu er der efterhånden rigtigt mange i min vennekreds og familie der har sagt min søn Benjamin ligner min lillebror Mathias. Så nu har jeg fået lavet et sammenhængende billede, og så må i gerne vurdere.

Billedet til venstre er min søn Benjamin, på billedet er han 9 mdr og det er taget i oktober 2011.

Billedet til højre er min lillebror Mathias, på billedet er han 15 mdr august 2007.

smiler hvor er de søde... Deres næse er den samme og måske deres smil men svært at se for sutten... søde det er de...

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

twinboys skriver:

smiler hvor er de søde... Deres næse er den samme og måske deres smil men svært at se for sutten... søde det er de...

Hehe.

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Synes sagtens man kan se de er i familie med hinanden, men synes heller ikke det er voldsomt de ligner hinanden...

Men jeg har også flere gange fået at vide at mine lignede mine brødre da de var mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.