Snottet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2011

NinaNymannMadsen

ja min lille Anne Louise er snottet, altså sådan virkelig snottet man kan høre det på hendes vejrtrækning og hun virker iriterret af det når hun ligger ned.
om natten lyder det næsten som om hun ikk kan få luft nogen gange.
vi har salftvands dråber til hendes næse og suger også hendes næse for snot. hvad mere kan vi gøre? hun er jo kun næsten 5 uger.

hun skal til 5 ugers undersøgelse imorgen, men ved ikk om jeg skal ringe til lægen og høre om vi kan få rykket tiden til idag i stedet så vi også kan få undersøgt hendes snotten og hosten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Kamilla-m

NNM skriver:

ja min lille Anne Louise er snottet, altså sådan virkelig snottet man kan høre det på hendes vejrtrækning og hun virker iriterret af det når hun ligger ned.
om natten lyder det næsten som om hun ikk kan få luft nogen gange.
vi har salftvands dråber til hendes næse og suger også hendes næse for snot. hvad mere kan vi gøre? hun er jo kun næsten 5 uger.

hun skal til 5 ugers undersøgelse imorgen, men ved ikk om jeg skal ringe til lægen og høre om vi kan få rykket tiden til idag i stedet så vi også kan få undersøgt hendes snotten og hosten.

jeg har gjort det når det har været mine børn at jeg har lgt en tlfbog under liften, (i den ende hoved ligger). på den måde kommer hendes hoved højere op, og så bliver det nemmere for luftvejende.

god bedring med prinsessen

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

MortilMogL skriver:

jeg har gjort det når det har været mine børn at jeg har lgt en tlfbog under liften, (i den ende hoved ligger). på den måde kommer hendes hoved højere op, og så bliver det nemmere for luftvejende.

god bedring med prinsessen

hun ligger kun i lift i barnevognen. hun sover inde mellem os da vi ikk har plads til en seng inde i vores sove værelse til hende.

mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.