dsb er noget øv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

celkt

nej, det her er ikke en brokketråd over deres sædvanelige forsinkelser, der skylder alt fra blade på skinnerne om efteråret, sne på skinnerne om vinteren og overvarme skinner om sommeren. Dertil kan vi vel tilføje risikoen for underminerede skinner med alt det vand vi får og så drysse en håndfuld forsinkelser som følge af sporskiftefejl og lignende ud over som det pikante krydderi!!

Men det her var som sagt ikke en brokketråd over deres stabilitet. For der er faktisk nogen der stadigvæk gerne ville benytte dsb. Deriblandt mig.

MEN. Jeg har simpelthen ikke råd!!!

Idag skal jeg til århus og hente min datter. Fra sydfyn og til århus, det koster 250 kroner rundt regnet. Og så det samme hjem igen. Helt ærligt, jeg kan køre ud og hjem for det samme som en enkeltbillet koster i vores bil. Jeg ville ellers gerne sidde med min bog og min bærbære computer og slappe af. Men betale 250 kr for det, det vil jeg simpelthen ikke.

Så come on, dsb, hvis I lige skulle læse den her tråd, - DET må I fandme kunne gøre bedre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

SussieThyssen

Enig..der burde være forældrerabat

Anmeld

8. november 2011

raca

mener hvis du bestiller orange, i god tid kan du få den helt ned ca 80kr for en enkelt rejese...

Anmeld

8. november 2011

Jibbe

Eller hvis man rejser efter kl 16 så kan man få en sviptursbillet til 119 kr. Det er en returbillet! Man skal bare rejse frem og tilbage samme dag. Gælder hele dagen lørdag!

Anmeld

8. november 2011

grøn · ært

Hah, jeps! Jeg står i samme situation (lige undtagen det med datteren). Min kæreste og jeg har nogle venner og lidt familie på fyn. Så vi tænkte: næste weekend tager vi da lige en runde og besøger dem. De fleste befunder sig i odense, med to af dem er henholdsvis i tommerup og bogense. For sådan en rejse fra silkeborg og til fyn (og hjem igen) skal vi minimum betale 1500 kroner !!!!!!!!!!!!!!!! Hvad fanden bilder de sig ind?? :O :O Vi har måtte aflyse med venner og familie Det er bare SÅ ærgeligt ikke at kunne se dem man gerne vil se, fordi dsb er griske!

...og vi har ingen bil og intet andet valg end bruge dsb, når vi vil herfra... SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.