Er der andre mødre med sukkersyge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Harkkert

ja, som overskriften siger/spørger om, er der andre end mig herinde med sukkersyge?

jeg er meget alene om min sygdom, nu men også da jeg gik og var gravid.. og jeg syns faktisk det er hårdt ikke at have nogle at tale med det om, jo altså jeg kender få der har sukkersyge men de er ikke forældre og det er det jeg mangler.. en mor med sukkersyge

så nu krydser jeg mine små fingre og håber at jeg IKKE er alene herinde

Hilsen Rikke mor med sukkersyge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Harkkert skriver:

ja, som overskriften siger/spørger om, er der andre end mig herinde med sukkersyge?

jeg er meget alene om min sygdom, nu men også da jeg gik og var gravid.. og jeg syns faktisk det er hårdt ikke at have nogle at tale med det om, jo altså jeg kender få der har sukkersyge men de er ikke forældre og det er det jeg mangler.. en mor med sukkersyge

opper den lige for dig søde

Anmeld

9. november 2011

twinny

Det kan jeg fortælle dig efter d. 28, da jeg skal se om sukkersygen er gået væk efter graviditeten..

også får du den lige op

Anmeld

9. november 2011

Harkkert

twinny skriver:

Det kan jeg fortælle dig efter d. 28, da jeg skal se om sukkersygen er gået væk efter graviditeten..

også får du den lige op

hvor langt henne var du da du fik konstateret sukkersygen?

håber inderligt for dig at du er sluppet med "bare" at have den nogle måneder og ikke resten af livet..

Anmeld

9. november 2011

Harkkert

MaleneS2011baby<3 skriver:

opper den lige for dig søde

tak, flotte.. havde selv tænkt mig at gøre det her til aften, men så kom der lige en masse ting i vejen

Anmeld

9. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Harkkert skriver:

tak, flotte.. havde selv tænkt mig at gøre det her til aften, men så kom der lige en masse ting i vejen

det er jo sådan noget der kan ske når man har en lille

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Harkkert skriver:

Mener du almindelig diabetes eller graviditetsdiabetes?

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

Harkkert

SussieThyssen skriver:

Mener du almindelig diabetes eller graviditetsdiabetes?

Kærligst
Sussie

det er helt ganske almenelig type 1 diabetes det burde jeg da faktisk have skrevet, så tak fordi du spørger

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Harkkert skriver:

det er helt ganske almenelig type 1 diabetes det burde jeg da faktisk have skrevet, så tak fordi du spørger

Jeg har type to diabetes, men har siden 1989 været grænsediabetisk og har levet som diabetiker i mange år, for at det ikke skulle gå i udbrud.
Derudover er jeg kostvejleder med diabetikere som speciale.
I 2005 fik jeg mononucleose og lå med høj feber i 6 uger, og det kunne min bugspytkirtel ikke klare, så den steg helt af og jeg har været diabetiker siden.
Jeg klarer det ved kosten og piller..så det er jo rart.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

Nessie

Jeg havde graviditetsbetinget sukkersyge, og min søster har type 1, men det hjælper dig selvfølgelig ikke ret meget, da hun ikke med på siden her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.