Øjenbetændelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Sees

.. feber, hoste og snot snot snot i lange baner.
Det er lige sådan et barn jeg har lige nu
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe den øjenbetændelse an.
Emil klager SÅ meget over at han har ondt i øjnene, og han gnider sig i dem hele tiden. Og prøver jeg at kigge på dem, så stikker han i et skrig, og flygter.
Hvad stiller jeg op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mira0911

Sees skriver:

.. feber, hoste og snot snot snot i lange baner.
Det er lige sådan et barn jeg har lige nu
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe den øjenbetændelse an.
Emil klager SÅ meget over at han har ondt i øjnene, og han gnider sig i dem hele tiden. Og prøver jeg at kigge på dem, så stikker han i et skrig, og flygter.
Hvad stiller jeg op?

Du ringer til lægen i morgen tidlig og får nogle øjendråber, så øjenbetændelsen kan blive behandlet... 

Har selv 2 stk snotnæser! dog uden øjenbetændelse... 

God bedring til Millos... 

Anmeld

7. november 2011

Sees

Mira0911 skriver:

Du ringer til lægen i morgen tidlig og får nogle øjendråber, så øjenbetændelsen kan blive behandlet... 

Har selv 2 stk snotnæser! dog uden øjenbetændelse... 

God bedring til Millos... 

Nåeh ja, glemte at skrive at jeg har snakket med egen læge, og vagtlæge i dag, og de siger at så længe det hvide i øjnene ikke er blevet rødt endnu, så skal det ikke behandles!

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Sees skriver:

Nåeh ja, glemte at skrive at jeg har snakket med egen læge, og vagtlæge i dag, og de siger at så længe det hvide i øjnene ikke er blevet rødt endnu, så skal det ikke behandles!

Okey... 

De kan sq da ikke mene at Millos skal gå rundt med det? Synes da nok lige lægen burde og kigge på hans øjne, det kan jo være noget andet som irritere.. 

Anmeld

8. november 2011

Albert/Alberthe1

du kan selv købe nogle øjndråber på aboteket, altså dem man også kan druppe næsen med når de små er helt tilstoppet!! brugte dem på min datter, da lægen sagde at det ikke var slemt nok til den receptbehandling de giver, men at jeg kunne prøve det på håndkøb!! Det hjalp meget!!

God bedring med ham!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.