Voldsom blødning i tidlig graviditet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.652 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Englebassen82

Godaften...

Er der nogen herinde som tidligt i graviditeten har haft en voldsom blødning, menstruationssmerter og stadig været gravid bag efter ????

Har nu haft tiltagende blødning de sidste dage er i 5. uge af min graviditet, men frygter sådan at den er gået til.... lægen vil ikke se mig før på onsdag... eller der skulle jeg ringe igen...  Og en graviditettest vil jeg mene stadig vil være positiv... eller ???

Håber nogen har et svar eller har prøvet noget lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Kris89

hvis u har blødt i flere dage og det er fordi du er ved at miste burde en test blive svagere...

det lyder ikke alt for godt, når det er tiltagene blødning og smerter.

Anmeld

7. november 2011

Englebassen82

Kris89 skriver:

hvis u har blødt i flere dage og det er fordi du er ved at miste burde en test blive svagere...

det lyder ikke alt for godt, når det er tiltagene blødning og smerter.

Det startede meget svagt i fredags og har været tiltagende, og nu her til aften er det meget syntes jeg og også med små klumper ( undskyld detaljer)    

Hmm måske jeg skal prøve at købe en test og teste igen.. eller også må jeg lige holde mig til onsdag og så håbe på lægen vil tage mig ind....

Havde håber jeg kunne komme op og få taget en blodprøve idag og så en igen onsdag så de kunne sige om tallet var stigende eller faldene... Men det syntes lægen ikke der var nogen grund til.... ring igen på onsdag... !!

Anmeld

8. november 2011

Englebassen82

Slet ikke nogen med erfaringer ???

Anmeld

8. november 2011

GønskE

Englebassen82 skriver:

Slet ikke nogen med erfaringer ???

jeg ville teste i morgen tidlig, og er den blevet mindre tydelig, skal du nok forvente, at den lille spire ikke var helt rask, og derefter ikke har holdt ved

Anmeld

8. november 2011

Tona

Englebassen82 skriver:

Godaften...

Er der nogen herinde som tidligt i graviditeten har haft en voldsom blødning, menstruationssmerter og stadig været gravid bag efter ????

Har nu haft tiltagende blødning de sidste dage er i 5. uge af min graviditet, men frygter sådan at den er gået til.... lægen vil ikke se mig før på onsdag... eller der skulle jeg ringe igen...  Og en graviditettest vil jeg mene stadig vil være positiv... eller ???

Håber nogen har et svar eller har prøvet noget lign.

Aller først et stort kram  Jeg ved hvor frygteligt du har det lige nu.

Teknisk set har man hørt om kvinder som oplevede det du oplever og hvis lille spire havde det fint alligevel.

Dog tror jeg også at mange oplever præsis det som du oplever nu hvor det så er en SA. Det lyder desværre ikke helt godt, men der er jo altid håb til det sidste

Hvis man har en SA kan det tage flere uger før graviditetshormonet er ude af kroppen, så du vil endnu ikke nødvendigvis kunne regne med en test. Den ville nok blive positiv ligemeget hvad.

Jeg syntes at du skal slå i bordet overfor lægen og kræve at komme på sygehuset og blive scannet, eller som minimum blive fulgt med blodprøver hvor de måler om det falder som det skal eller stiger som det skal (alt efter om du har mistet eller ej). Hvis du ved på forhånd at lægen har tænkt sig at stille sig helt på bagbenene og være umulig, så kan du vælge at sige at du har mavesmerter. Så skal han henvise dig. Jeg syntes ikke at din læge har håndteret det tilfredsstillende. Han burde have henvist dig videre da du bégyndte at bløde, så du kunne få den afklaring du har brug for. Men det er desværre ikke alle læger der gør det.

Håber alt det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.