Fristet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Kris89

hejsa...

nu har jeg holdt mig vågen for at se aftenens afsnit og dermed gå på viaplay og se afsnittet for i morgen... Men hvornår kommer der på viaplay????

er blevet afhængig af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Darling<3

Kris89 skriver:

hejsa...

nu har jeg holdt mig vågen for at se aftenens afsnit og dermed gå på viaplay og se afsnittet for i morgen... Men hvornår kommer der på viaplay????

er blevet afhængig af det..

Aner ikke hvornår det kommer på viaplay, men jeg har set afsnittet for imorgen - spændene

Anmeld

7. november 2011

Kris89

Honey<3 skriver:

Aner ikke hvornår det kommer på viaplay, men jeg har set afsnittet for imorgen - spændene

Jeg vil også!!!!

der stod i hjørnet at det nu var på voaplay, men ikke nikke nej det er da ej.

Anmeld

7. november 2011

Darling<3

Kris89 skriver:

Jeg vil også!!!!

der stod i hjørnet at det nu var på voaplay, men ikke nikke nej det er da ej.

Hehe... Jeg downloader mit hver dag

Anmeld

7. november 2011

Kris89

Honey<3 skriver:

Hehe... Jeg downloader mit hver dag

Jeg plejer først at se det den dag det kommer, bare til middag (ingen reklamer i forpremieren) men nu har jeg jo ventet en hel weekend...

så kan jeg da også bare blive sur og gå i seng nok også bere så man er bare lidt frisk i morgen.

Anmeld

7. november 2011

Darling<3

Kris89 skriver:

Jeg plejer først at se det den dag det kommer, bare til middag (ingen reklamer i forpremieren) men nu har jeg jo ventet en hel weekend...

så kan jeg da også bare blive sur og gå i seng nok også bere så man er bare lidt frisk i morgen.

Det bedste er at reklamerne er skåret fra, det er eddermame super!! Jamen så sov godt, dit lille "sure" løg hihi...

Anmeld

7. november 2011

Kris89

Honey<3 skriver:

Det bedste er at reklamerne er skåret fra, det er eddermame super!! Jamen så sov godt, dit lille "sure" løg hihi...

hi hi takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.