Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Musse21

Tror endelig heldet er med os igen Eller håber.

Og denne gang skal den bare blive der alle 40 uger.

Sagen er den at jeg ALTID har haft mens lige på 31 dagen. Skulle så have haft den i lørdags og har i weekenden haft mens smerter men den er ikke kommet. Min bryster er så ømme at de føles som om de er ved at springe.

Var ved gyn. d. 25 okt pga. alle mine ufrivillige aborter og hun fortæller da at jeg har et stort flot æg (=æggeløsning) en uge efter jeg selv havde regnet med.

Testene siger negativ men kan vel heller ikke teste i nu hvor jeg har haft æggeløsning så sent? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

twinboys

Musse21 skriver:

Tror endelig heldet er med os igen Eller håber.

Og denne gang skal den bare blive der alle 40 uger.

Sagen er den at jeg ALTID har haft mens lige på 31 dagen. Skulle så have haft den i lørdags og har i weekenden haft mens smerter men den er ikke kommet. Min bryster er så ømme at de føles som om de er ved at springe.

Var ved gyn. d. 25 okt pga. alle mine ufrivillige aborter og hun fortæller da at jeg har et stort flot æg (=æggeløsning) en uge efter jeg selv havde regnet med.

Testene siger negativ men kan vel heller ikke teste i nu hvor jeg har haft æggeløsning så sent? 

spændende krydser for at der er en lille spire som bliver inde i din mavse i 40 uger...

Anmeld

7. november 2011

Musse21

Håber jeg også..

Har heldigvis en rigtig sød læge som har sagt jeg skal ringe når jeg har mistanke om noget.

Så kan ringe i morgen og få blodprøve og evt en ts.

Anmeld

7. november 2011

Aagaard

Det lyder spændende, for at i får en baby til sommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.