Elektrisk lusekam???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.850 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Så skete det, børnene har fået lus. Nu sidder jeg og surfer rundt på nettet og læser om de her vildt dyre tættekamme med batterier. De skulle slå lusene ihjel. Er der nogen der har erfaring med dem?

Gider jo ikke bruge 300kr på en tættekam, hvis den til 20kr er lige så god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

den forsvandt hurtigt, opper lige

Anmeld

7. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

Så skete det, børnene har fået lus. Nu sidder jeg og surfer rundt på nettet og læser om de her vildt dyre tættekamme med batterier. De skulle slå lusene ihjel. Er der nogen der har erfaring med dem?

uuuhhh det kribler og krabler nu...

Jeg ville ikke give så mange penge for sådan en... Du skal købe noget luseshampoo og så ellers bruge tættekam hver dag...

Majbritt

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Dengang jeg bøvlede meget med lus købte min mor dem her:

http://www.meda.dk/forbruger/behandlingsomraader/lus-myg-flaater/bugbuster/

Fandt dem lige hurtigt bare på nettet  Og det var det eneste der virkede på mig. Har godt nok aldrig hørt om en elektrisk lusekam, men i hvert fald vil jeg anbefale de her kamme.

Lusekur og de normale lusekamme virkede ikke på mig.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Dengang jeg bøvlede meget med lus købte min mor dem her:

http://www.meda.dk/forbruger/behandlingsomraader/lus-myg-flaater/bugbuster/

Fandt dem lige hurtigt bare på nettet  Og det var det eneste der virkede på mig. Har godt nok aldrig hørt om en elektrisk lusekam, men i hvert fald vil jeg anbefale de her kamme.

Lusekur og de normale lusekamme virkede ikke på mig.

Tak for anbefalingen, så kan det være at det er det vi skal gøre i stedet for.

Anmeld

7. november 2011

Fru Hansen

Jeg kender ikke til en el-kam. Vi har haft god effekt af hedrin og helt almindelige lusekamme da min datter sidste sommer fik lus hver gang hun var i sfo

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Jeg kender ikke til en el-kam. Vi har haft god effekt af hedrin og helt almindelige lusekamme da min datter sidste sommer fik lus hver gang hun var i sfo

ej, øv! Det lyder godt nok træls!

Der har været 'masser af lus' i vores børns institution, men det er første gang børnene har taget dem 'med hjem'. Tilgengæld er vi nu alle ramt

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Jeg har også bøvlet rigtig meget med lus, et år var jeg på ferie i Sverige, hvor min dengang svigermor købte noget luseshampoo, og det er det eneste der har hjulpet på mig af lusemidler.. 
Da jeg så igen fik det senere, tog min mor noget alm. husholdnings sprit, fortyndet med vand, og siden den dag, har jeg ALDRIG haft lus
Håber I får bugt med dem !  

Anmeld

8. november 2011

helle85

Anonym skriver:

jeg plejer at bruge  hedrin og det er meget effiktiv også brugger vi balsam og tæt kam. og det virker.

Anmeld

8. november 2011

Ellie79

Vi er også ramt - eller vores datter er. Her kæmmer vi og bruger balsam. Ved ikke rigtig om jeg er så meget for luseshampoo der er så mange meninger om dem - tror vejen frem er at kæmme kæmme men for pokker lus er træls...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.