spg til jordemoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Zelinasmor

Havde i nogle speciele spørgsmål til jordemoderen da i nærmede jer fødslen? Hvis ja - hvilke?

Jeg skal afsted i morgen og kan aldrig komme på noget inden, men kommer på en masse ting bagefter. Så måske i kunne hjælpe så jeg ikke går hjem og ærger mig over at jeg ikke fik spurgt om noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Havde i nogle speciele spørgsmål til jordemoderen da i nærmede jer fødslen? Hvis ja - hvilke?

Jeg skal afsted i morgen og kan aldrig komme på noget inden, men kommer på en masse ting bagefter. Så måske i kunne hjælpe så jeg ikke går hjem og ærger mig over at jeg ikke fik spurgt om noget.

Uh, jeg fik en masse spørgsmål til sidst - for jeg skulle skifte fødested 14 dage før fødslen, så jeg havde en del at spørge om  Men ellers havde jeg ingen spørgsmål, tror jeg  

Anmeld

7. november 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Uh, jeg fik en masse spørgsmål til sidst - for jeg skulle skifte fødested 14 dage før fødslen, så jeg havde en del at spørge om  Men ellers havde jeg ingen spørgsmål, tror jeg  

Okay. Det er jo så også klart  Ville jeg nok også have haft. Men føler bare aldrig at jeg rigtig får spurgt om noget når jeg er der.  Men det kan være at det er helt normalt

Anmeld

7. november 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Okay. Det er jo så også klart  Ville jeg nok også have haft. Men føler bare aldrig at jeg rigtig får spurgt om noget når jeg er der.  Men det kan være at det er helt normalt

Haha nej, jeg fik heller aldrig spurgt om noget når jeg var der - det var først da jeg kom hjem spørgsmålene kom (er det ikke bare typisk) 

Anmeld

7. november 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Haha nej, jeg fik heller aldrig spurgt om noget når jeg var der - det var først da jeg kom hjem spørgsmålene kom (er det ikke bare typisk) 

Jo det er typisk. For det samme sker altid for mig!

Anmeld

7. november 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Jo det er typisk. For det samme sker altid for mig!

Åh, hvor jeg kender det  Hmm måske du skulle lægge et stykke papir på bordet, og så skrive op efterhånden? 

Anmeld

7. november 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Åh, hvor jeg kender det  Hmm måske du skulle lægge et stykke papir på bordet, og så skrive op efterhånden? 

Det må jeg prøve.

Anmeld

7. november 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Det må jeg prøve.

Det vil  måske hjælpe dig, så ikke du glemmer at spørge 

Anmeld

7. november 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Det vil  måske hjælpe dig, så ikke du glemmer at spørge 

Ja, det kunne jo være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.