Yoghurt??? Brunch... og hjemmelavet müsli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.909 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Den lykkelige

Skal holde brunch for hele familien søndag.. hvis man skal have en god yoghurt med müsli.. er det så græsk yoghurt 10% eller??
Læste engang om en hjemmelavet müsli, nogen der har en god opskrift??
Og er der ikke noget med det skulle være lækkert med noget til yoghurten?? Er det honnning eller hvad er det? Måske acasie honning??
Håber nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Chris86

Tar dar

Måske det er noget i den stil du tænker http://www.brunchopskrifter.dk/graesk-yoghurt-med- sirup-og-frugt

Anmeld

7. november 2011

Dinna88

Åhhh, gid jeg havde min svigermors müsliopskrift... Den spiser vi til græsk youghurt med kogte bær til. Men desværre har jeg den ikke, og ser hende ikke lige nu her

Nå, men vi spiser kogte hindbær til. Du fyrer bare op for en masse frosne bær i en gryde. Og så tilsætter du det sukker du synes. Men du kan også bare putte en smule i og så stille honning på bordet  

Anmeld

7. november 2011

Den lykkelige

Chris86 skriver:

Tar dar

Måske det er noget i den stil du tænker http://www.brunchopskrifter.dk/graesk-yoghurt-med- sirup-og-frugt

Ej tusind tak.. ser rigtig lækkert ud..

Anmeld

7. november 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Åhhh, gid jeg havde min svigermors müsliopskrift... Den spiser vi til græsk youghurt med kogte bær til. Men desværre har jeg den ikke, og ser hende ikke lige nu her

Nå, men vi spiser kogte hindbær til. Du fyrer bare op for en masse frosne bær i en gryde. Og så tilsætter du det sukker du synes. Men du kan også bare putte en smule i og så stille honning på bordet  

Lyder også lækkert!!!  Tusind tak!!

Anmeld

7. november 2011

Sofia

Jeg elsker græsk yoghurt, den med 2 procent er god. Og acacie honning er perfekt til!

Anmeld

7. november 2011

Chris86

Den lykkelige skriver:

Ej tusind tak.. ser rigtig lækkert ud..

Google is your friend Hehe

Anmeld

7. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg elsker græsk yoghurt, den med 2 procent er god. Og acacie honning er perfekt til!

Eller ahornsirup!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.