Autostol fra Harald Nyborg? anmeldelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.915 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Moms

God aften de damer.

Jeg er lidt af princip modstander af at bruge en frygtelig masse penge på babyudstyr. Jeg er lige gået på barsel og baby kan jo komme når som helst. 

Så vi skal jo have fat i en autostol.

Jeg har discosprolaps og vil helst have en løsning, hvor jeg ikke skal stå og bukke mig for meget ind i bilen. Derfor tror jeg vi må have iso-fix.

Der er ret billige autostole og iso-fix i Harald Nyborg pt.

Er der nogen, der kender noget til dem. Anbefale eller fraråde?

Jeg kan slet ikke finde rundt i alle de der godkendelseskoder og kan ikke gennemskue hvad der er godt, tilstrækkelige, nødvendigt...

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Sildefisk

kender ikke til hn´s autostole. men kan anbefale du fx læser tænk og test hvor de har bedømt diverse stole Derudover kan man jo også gøre et godt køb af nyere brugte autostole på fx dba

Anmeld

7. november 2011

Kindfed

Harald Nyborgs stole fik en forfærdelig anmeldelse i FDM for et par år siden som værende direkte livsfarlige. Om de har ændret noget ved jeg ikke, men de er jo stadig mistænkeligt billige.

Anmeld

7. november 2011

MinNoah

Haralds nyborg billige stole til 400 kr, er INTET værd. Mine forældre købte en de kunne have i deres bil til når de passer Noah. Men den er SÅ dårlig!

Den glider rundt på sædet og selerne ryger ned over hans arm hele tiden. Den kan umulig være godkendt

Anmeld

7. november 2011

FruStolpe

Moms skriver:

God aften de damer.

Jeg er lidt af princip modstander af at bruge en frygtelig masse penge på babyudstyr. Jeg er lige gået på barsel og baby kan jo komme når som helst. 

Jeg har discosprolaps og vil helst have en løsning, hvor jeg ikke skal stå og bukke mig for meget ind i bilen. Derfor tror jeg vi må have iso-fix.

Jeg kan slet ikke finde rundt i alle de der godkendelseskoder og kan ikke gennemskue hvad der er godt, tilstrækkelige, nødvendigt...

Moms

Hvis du kan finde en der kan logge på Tænks side, så har de faktisk testet Branford stolen fra HN...
Jeg kan ikke selv se testen, men vil da gerne høre hvad der står i den.

http://taenk.dk/test/autostole/branford-autostol

Carina

Anmeld

7. november 2011

Zeus

Moms skriver:

God aften de damer.

Moms

Tænker at du måske skal kigge på en model med Axiss? Det er hvor delen hvor de spændes fast, er bevægelig, så man kan dreje den ud mod døren og spænde barnet fast, og derefter dreje den tilbage til normal stilling, uden alt for meget bøjning af ryggen.. Ved ikke om de har den til baby'er, men så ved du det da, til i skal op i den næste størrelse

Anmeld

7. november 2011

Kindfed

Hvis du kan finde en der kan logge på Tænks side, så har de faktisk testet Branford stolen fra HN...
Jeg kan ikke selv se testen, men vil da gerne høre hvad der står i den.

http://taenk.dk/test/autostole/branford-autostol

Carina

Den får 41 % ud af 100 og bliver i alle punkter bedømt som værende middel eller under middel. Der er 101 stole i testen efterhånden, så den er et engangskøb værd, hvis man ikke har abonnement

Anmeld

7. november 2011

Kindfed

Så lige at den med Isofix kun får 20% ud af 100.

Anmeld

7. november 2011

FruStolpe

Kindfed skriver:

Den får 41 % ud af 100 og bliver i alle punkter bedømt som værende middel eller under middel. Der er 101 stole i testen efterhånden, så den er et engangskøb værd, hvis man ikke har abonnement

Puha det er ikke meget hva... Nu bliver jeg lige lidt mere glad for vores Römer stole....

Tak for svar, det kunne sagtens være man skulle lave et køb

Carina

Anmeld

8. november 2011

Moms

Tak for svarene allesammen.

Jeg har fået et pwd til tænk og må lige se på, hvad det er, der gør den så dårlig. Hvis det er sikkerheden, vil jeg ikke gå på kompromis.

Men den har ingen bærebøjle og så synes jeg fidusen med isofix går lidt fløjten, så jeg er nu ret sikker på, at det ikke bliver den.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.