For pokker en MØG dag !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

Anonym trådstarter

Åh jeg har brug for at komme ud med noget luft.. Jeg har haft verdens værste møg dag...

Det bliver lige skrevet i hurtige træk..

Jeg havde en elevplads- som nu er sprunget fra ... 

Jeg har søgt en masse + fået en masse afslag

Ville så udvide min søgehorisont til midtjylland.. Specielt for kærestens skyld, da han kommer derfra.. Og nu vil han ikke have jeg søger der.. Da han ikke ved med ham selv.. (lang forklaring) Og har han fablet om at han ville flytte tilbage, men nu gider han ikke selv sidde i bil heroppe fra derned.. Og så blev han pisse sur, og råbte af mig .. Og hamrede hånden ned i bordet... Og han ignorer mig bare og ser fodbold, og siger talk to the hand !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jeg er uvenner med min far, har ikke snakket med ham i en måned...

Ihhh hvor havde jeg bare brug for at komme ud med frustation.. Jeg er bare i super møg humør... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

TaAsJu

ÅÅÅH for pokker hvor kan jeg følge dig..

Har selv sådan en dag.. er ved og springe i luften...

Be kæsten om og hoppe i havnen og smæk med skabe og skuffer. Mon ikke han på et tidspunkt tager sig sammen og høre hvad du har og sige!!!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

ÅÅÅH for pokker hvor kan jeg følge dig..

Har selv sådan en dag.. er ved og springe i luften...

Be kæsten om og hoppe i havnen og smæk med skabe og skuffer. Mon ikke han på et tidspunkt tager sig sammen og høre hvad du har og sige!!!

Arrh dejligt at der er andre end mig.. 

Jeg har sku også lyst til selv personligt at smide ham i havnen ... Inden jeg smadrer hans hoved.. Han er simpelthen så fu*cking barnlig... GRRRRR...

Og mig der bare vil gøre det for hans skyld..

Kram til dig 

Anmeld

7. november 2011

Happiness

Surt med elevpladsen! Håber der dukker en ny op hurtigt, så du kan komme videre i forløbet!

Hvor gammel er din kæreste lige?! Talk to the hand???? Seriøst!? Og blive så gal over det, det virker da helt ude i hampen! Når fodbolden er ovre, og han er dampet lidt af, så prøv at forklare ham at den slags altså bare ikke er i orden!

Håber dagen ender bedre end den indtil videre har været!

Anmeld

7. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

Åh jeg har brug for at komme ud med noget luft.. Jeg har haft verdens værste møg dag...

Det bliver lige skrevet i hurtige træk..

Jeg havde en elevplads- som nu er sprunget fra ... 

Jeg har søgt en masse + fået en masse afslag

Ville så udvide min søgehorisont til midtjylland.. Specielt for kærestens skyld, da han kommer derfra.. Og nu vil han ikke have jeg søger der.. Da han ikke ved med ham selv.. (lang forklaring) Og har han fablet om at han ville flytte tilbage, men nu gider han ikke selv sidde i bil heroppe fra derned.. Og så blev han pisse sur, og råbte af mig .. Og hamrede hånden ned i bordet... Og han ignorer mig bare og ser fodbold, og siger talk to the hand !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jeg er uvenner med min far, har ikke snakket med ham i en måned...

Ihhh hvor havde jeg bare brug for at komme ud med frustation.. Jeg er bare i super møg humør... 

Du får lige et kæmpe kram!!!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Surt med elevpladsen! Håber der dukker en ny op hurtigt, så du kan komme videre i forløbet!

Hvor gammel er din kæreste lige?! Talk to the hand???? Seriøst!? Og blive så gal over det, det virker da helt ude i hampen! Når fodbolden er ovre, og han er dampet lidt af, så prøv at forklare ham at den slags altså bare ikke er i orden!

Håber dagen ender bedre end den indtil videre har været!

Ja håber jeg også...  

Ja han er 26 ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har aldrig oplevet noget lignede. SÅdan en hystade møgunge !!

jEG BLIVER BARE SUR OVER AT JEG SKAL BE OM GODT VEJR !!!

Har jeg prøvet på 2 gange.. Og anden gang kom den BARNLIGE udtaelse.. Det er simpelthen urimelig...

Og tak  

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Du får lige et kæmpe kram!!!

TAK 

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Arrh dejligt at der er andre end mig.. 

Jeg har sku også lyst til selv personligt at smide ham i havnen ... Inden jeg smadrer hans hoved.. Han er simpelthen så fu*cking barnlig... GRRRRR...

Og mig der bare vil gøre det for hans skyld..

Kram til dig 

Ja... Glad for jeg kunne hjælpe...  godt vi har hinanden her inde...

Jeg var stjernet helt af hvis det var min mand der opførte sig sådan, og ja du tænkte bare på ham jo!!!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja... Glad for jeg kunne hjælpe...  godt vi har hinanden her inde...

Jeg var stjernet helt af hvis det var min mand der opførte sig sådan, og ja du tænkte bare på ham jo!!!

Jeg flippede også totalt ud.. Hamrede hånden ned i bordet.. Og jeg plejer ALDRIG råbe eller hidse mig op.. Og råbte bare ind i hans hoved at han nu IGEN er konfliktsky.. OG bare er barnlig.. Og smækkede døren.. 

Og nu har jeg ondt i maven.. 

JA jeg er så glad for baby.dk og alle herinde der altid hjælper  

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Jeg flippede også totalt ud.. Hamrede hånden ned i bordet.. Og jeg plejer ALDRIG råbe eller hidse mig op.. Og råbte bare ind i hans hoved at han nu IGEN er konfliktsky.. OG bare er barnlig.. Og smækkede døren.. 

Og nu har jeg ondt i maven.. 

JA jeg er så glad for baby.dk og alle herinde der altid hjælper  

Så må han sku lige tage sig sammen!!!

God bedring med maven... jeg vil hente mine piger og få startet på aftens mad.. er 4 timer bagud da jeg bor på grønland.. Din dag er snart slut det er min ikke endnu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.