Det er da utroliiigt :/ !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Azooo

Min knægt på snart tre måneder nægter fuldstændig at sove i sin barnevogn .. Hvad skal man da gøre ?? .. Sidste uge tog vi ud i byen for shoppe men hvad gør vores lille knægt jaa han gjorde os til grin ., li pludselig så skriger han og skriger putter sutten i munden på ham han bliver ikk rolig, køre vognen frem og tilbage ham bliver stadig ikk rolig .. Prøvet alt hva jeg ku men han faldt ikk til ro indtil vi tog ham ud af vognen .. Siden sidste uge er han blevet sådan han vil ikk ligge i sin vogn .. Har vognen oppe i vores lejlighed ligger ham derind nogen gang når han skal sove men det vil han ikk mere .. Så træt han er næsten sovende ligger ham i vognen meeen næh neej så græder han igen og vil op , jeg tager ham så bliver han rolig og sover i mine arme :/ .. Nogen råd?? Hvad skal jeg gøre så han kan blive lidt rolig i sin vogn og vi roligt ka tage ud i byen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

heisamig

Hej...

Sådan var min pige også da hun var omkring 12 uger - tror helt sikkert det er et af de meget omdiskuterede tigerspring. Jeg er af den overbevisning, at hvis han kun vil være hos dig, så er det fordi han har brug for at være hos dig... Et spædbarn gør det ikke af ond vilje, eller fordi han ved at han kan... Han gør det fordi han har brug for den tryghed og nærhed du som forældre giver ham. Jeg vil varmt anbefale en slynge - har selv en vikleslynge, som min pige nærmest har boet i siden

Anmeld

7. november 2011

louisevl

Hej.

Min søn er snart 4 mdr og de 2 sidste mdr. har vi haft problemer med at han ikke ville sove i barnevognen.  Men idag svøbte jeg ham ind i et tæppe og vupti han sov 2½ time uden at vågne. Har han aldrig gjort før, så måske det kunne hjælpe?

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Min datter har heldigvis eeelsket barnevognen fra dag 1 .. Men en af mine veninder gav op og solgte sin barnvogn da datteren var 9 måneder .. Hun ville bare IKKE ligge i den .. 

Har desværre ikke noget godt råd .. Men har I lift i vognen ? Måske det kunne give lidt tryghed

Anmeld

7. november 2011

Azooo

heisamig skriver:

Hej...

Sådan var min pige også da hun var omkring 12 uger - tror helt sikkert det er et af de meget omdiskuterede tigerspring. Jeg er af den overbevisning, at hvis han kun vil være hos dig, så er det fordi han har brug for at være hos dig... Et spædbarn gør det ikke af ond vilje, eller fordi han ved at han kan... Han gør det fordi han har brug for den tryghed og nærhed du som forældre giver ham. Jeg vil varmt anbefale en slynge - har selv en vikleslynge, som min pige nærmest har boet i siden

Han sover fint i mine arme og ligger ham i sengen så sover han fint.. men når det gælder barnevognen , det går bar ikk.. og ja jeg ved han vil helst blive i mine arme .. men det kan jo ikk blive ved med hele tiden har brug for nogen gang han bliver i sin vogn også når vi er ude.. 

Anmeld

7. november 2011

Azooo

louisevl skriver:

Hej.

Min søn er snart 4 mdr og de 2 sidste mdr. har vi haft problemer med at han ikke ville sove i barnevognen.  Men idag svøbte jeg ham ind i et tæppe og vupti han sov 2½ time uden at vågne. Har han aldrig gjort før, så måske det kunne hjælpe?

aha okaa.. nej det har jeg ikk prøvet  det sku jeg til prøve så måske

Anmeld

7. november 2011

Azooo

Maja_4000 skriver:

Min datter har heldigvis eeelsket barnevognen fra dag 1 .. Men en af mine veninder gav op og solgte sin barnvogn da datteren var 9 måneder .. Hun ville bare IKKE ligge i den .. 

Har desværre ikke noget godt råd .. Men har I lift i vognen ? Måske det kunne give lidt tryghed

super der er du vist meget heldig .. så er der nogle der er uheldige desværre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.