Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg var til bp i dag og den var sq god nok jeg er gravid... men da jeg har tabt før skal jeg have ny bp onsdag for at sikre sig at det stiger som det skal men den var i dag på 48 som var en middelverdi for hvor langt jeg er
så håber jeg efter onsdag med sikkerhed kan hoppe over i juli terminsgruppen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor dejligt. stort tillykke, Krydser for at det igen er steget når du igen skal have taget prøve.
Kæmpe tillykke med det!!!
STORT tillykke
madsenmor skriver: ja jeg var til bp i dag og den var sq god nok jeg er gravid... men da jeg har tabt før skal jeg have ny bp onsdag for at sikre sig at det stiger som det skal men den var i dag på 48 som var en middelverdi for hvor langt jeg er så håber jeg efter onsdag med sikkerhed kan hoppe over i juli terminsgruppen
Tillykke med det Det må være skønt! for det hele går som planlagt,,
KÆMPE TILLYKKE!!!!
takker... jeg er vildt glad og stadig lidt bekymmeret for grunden til at de kontrolere mig så meget er fordi jeg har mistet en del gange tidliger... og hvade jo håbet at HCG var så højt at de ikke var i tvivl om at det var en sund og god graviditet.... ( også selv om de ikke sage at det var den ikke )
Yaaaiiiiiii!
1 stk. på vej til dig!
Miss BananaHammock skriver: Yaaaiiiiiii! 1 stk. på vej til dig!
takker håber så meget at du får samme besked fredag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128