Gonal-f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2011

HopinWishin

Altså.. sidder lige og skal stikke mig... Jeg er på 4. dag og skal stikkes ialt otte dage... Men.. så er der kun 7 nåle i pakken!!

Skal jeg så købe endnu en Gonal-F!?.. Der er 450 IE i den pen jeg har, hvilket lige præcis er det jeg skal have!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

HopinWishin

Slet ingen der erfaring med Gonal-F og manglet en nål??  :/

Anmeld

7. november 2011

Sommersko

jeg tog også gonal-f, op til jeg blev gravid med min første datter- nøj jeg hadede det... nå men jeg kan nu ikke lige huske det med nålene, Prøv at ring til klinikken imorgen.

og held og lykke med det

Anmeld

7. november 2011

HopinWishin

A.S. skriver:

jeg tog også gonal-f, op til jeg blev gravid med min første datter- nøj jeg hadede det... nå men jeg kan nu ikke lige huske det med nålene, Prøv at ring til klinikken imorgen.

og held og lykke med det

Ja må nok hellere ringe til klinikken =)

Anmeld

7. november 2011

Karina1

Hvorfor skal du tage det i så mange dage? s; Jeg har kun skulle tage den 3-5dage, så jeg har ikke haft det problem Men evt hør klinikken om de har en ekstra nål? Da jeg blev vist hvordan man skulle tage det, havde hun i hvert fald mange nåle

Anmeld

7. november 2011

HopinWishin

Karina1 skriver:

Hvorfor skal du tage det i så mange dage? s; Jeg har kun skulle tage den 3-5dage, så jeg har ikke haft det problem Men evt hør klinikken om de har en ekstra nål? Da jeg blev vist hvordan man skulle tage det, havde hun i hvert fald mange nåle

hm det ved jeg ikke.... men skal tage 75,5 i fire dage og 75 i fire dage... og så til scanning på 8. dag..

Anmeld

7. november 2011

HopinWishin

HopinWishin skriver:

hm det ved jeg ikke.... men skal tage 75,5 i fire dage og 75 i fire dage... og så til scanning på 8. dag..

hov... 37,5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.